امام جمعه رشت گفت: اراده مستحکم جبهه مقاومت باعث زوال روز افزون رژیم غاصب اسراییل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت با تشریح اهمیت  روز جهانی قدس گفت : این روز مرکز ثقل دنیای اسلام برای حمایت همه جانبه از مظلومان فلسطینی است و اراده مقاومت را برای دفاع از حقوق ضایع شده مردم این سرزمین تقویت می کند.

وی با اشاره به آرمان های امام و انقلاب مبنی بر حمایت از مظلومان و ستم دیدگان عالم تصریح کرد : جهان اسلام به تاسی از تدابیر حکیمانه خمینی کبیر حمایت از مظلومان را وظیفه ی خود می دانند که ناشی از اشاعه آرمان های انقلاب در امت اسلام است.

امام جمعه رشت در ادامه به زوال روز افزون رژیم غاصب اسراییل در مواجهه با اراده مستحکم جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود : تکیه گاه مقاومت منطقه، ایران اسلامی است و نحوه نقش آفرینی ایران در معادلات و سیاست های جهانی با سرنوشت ملل مظلوم و مسلمان گره خورده است.

آیت الله فلاحتی هجمه ها و تحریم های ناجوانمردانه امپریالیسم جهانی علیه ملت بزرگ ایران را ناشی از نفوذ و اقتدار این سرزمین در منطقه حساس خاورمیانه دانست و افزود : دشمنان از هر حربه ایی برای عقب نشینی ملت ایران از آرمان های والای انقلاب بکار می گیرند تا روند بیداری امت اسلام متوقف و مطامع استعماری امپریالیسم جهانی تثبیت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با انتقاد از عملکرد منفعالانه سازمان ملل در قبال مساله فلسطین تصریح کرد : در 60 سال گذشته تمامی موضع گیری ها و تصمیمات این سازمان برای حفظ منافع زیاده خواهان جهان بوده و مظلومان جهان هیچگاه از شر سازمان ملل در امان نبوده اند.

انتهای پیام/اص

خطبه های آخرین نماز جمعه سال 97

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.