نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مبارزه علیه اسرائیل، جنبه دینی و اعتقادی به خود گرفته است.

از نتایج حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، ترس نتانیاهو از پیچش تاریخ به نفع ایران استحسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور پر شور مردم در 900 نقطه از کشور در راهپیمایی روز قدس، گفت: بنده خود در راهپیمایی 5 شهر شرکت کردم و شاهد حضور یکپارچه و با شکوه مردم در هوای گرم و با زبان روزه بودم.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز حاکی از حس نوع‌ دوستی ایرانیان است که بر اساس آموزه‌های دینی معتقدند که باید به صدای کمک مسلمانان در هرجای دنیا،‌ لبیک گویند.

حاجی‌دلیگانی درباره نتایج حضور پر شور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: در وهله اول و پس از پیروزی انقلاب اسلامی روند مبارزه علیه رژیم صهیونیستی اسلامی شده است و پیش از پیروزی انقلاب این مبارزه بر اساس دیدگاه‌های کمونیستی بود که به نتیجه‌ای هم نمی‌رسید اما پس از انقلاب مبارزه علیه اسرائیل، جنبه دینی و اعتقادی به خود گرفت.

نماینده مردم شاهین‌شهر با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی بحث نیل تا فرات را در ذهن خودش پرورش می‌داد، تصریح کرد: با حمایت مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین نه تنها رژیم صهیونیستی امروز از شعار خود عقب نشینی کرده است، بلکه شاهدیم که جبهه مقاومت به آنان در عملیات‌های مختلف نظامی ضربه شست نشان داده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نتایج اساسی حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را در سخن نتانیاهو می‌بینیم که می‌گوید امروز می‌خواهم خطر پیچش تاریخ را به نفع ایران گوشزد کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: روز قدس ، اخبار مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار