عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پیامی محکم برای رژیم صهیونیسم به شمار می‌رود.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، پیامی محکم برای رژیم صهیونیستی استمحمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در گفت و گو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به راهپیمایی باشکوه روز قدس امسال، اظهار کرد: تفاوت راهپیمایی امسال با سال‌های گذشته در اقداماتی است که امروزه توسط آمریکا و خود صهیونیست‌ها در سرزمین اشغالی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برای ملت ایران ثابت شده رژیم صهیونیستی به دنبال این است که برای ملت ما مشکل ایجاد کند و همیشه تلاش می‌کند در مجامع بین‌المللی و با نفوذ در کنگره، کاخ سفید و پارلمان اروپا برای کشورمان مانع تراشی کند.

آصفری با بیان اینکه همه تحریم هایی که علیه کشورمان ایجاد شده بخاطر لابی رژیم صهیونیسم بوده است، بیان کرد: از جهت دیگر اسرائیل یک رژیم جعلی است و قبله گاه اول ملت‌های مسلمان را به اشغال درآورده است، لذا کسانی که عرق ملی و مذهبی دارند باید متوجه این موضوع باشند که صهیونیست‌ها هیچ چیزی غیر از نابودی قبله‌گاه ملت های مسلمان دنیا در ذهنشان نمی‌پرورانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم ادامه داد: با توجه به آیات الهی هر مسلمانی که صدای مسلمانی را بشنود و به فریادش نرسد مسلمان نیست، لذا از آنجا که صهیونیسم‌ها ملت بی‌گناه و مسلمان فلسطین را به خاک و خون کشیده اند، پس نباید در برابر این جنایات ساکت بنشینیم.

وی با بیان اینکه وظیفه آحاد مردم است که متوجه اقدامات اخیر آمریکایی‌ها نسبت به سرزمین قدس باشند، اظهار کرد: کاخ سفید سعی دارد که بیت المقدس را به فراموشی بسپارد و از دست مسلمانان خارج کند و به همین جهت سفارت‌شان را به بیت المقدس منتقل کرد.

آصفری بیان کرد: یکی از مهم ترین تفاوت های راهپیمایی امسال روز قدس با سال‌های گذشته در این بود که تمام ملت‌های مسلمان منسجم‌تر و حضوری پررنگ‌تر از سال‌های قبل داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پیامی محکم برای رژیم صهیونیسم به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند باید بدانند اگر همین سنگ‌ها و مقاومت مردم فلسطین نبود، مطمئنا رژیم صهیونیستی فرصت پیدا کند برای جمهوری اسلامی ایران تحدید ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روز قدس ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار