نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دفاع از فلسطین از مهمترین برنامه‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.

آغاز نماز جمعه در شهرکردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۸ خرداد ۹۷ همزمان با روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با قدردانی از حضور پرشور در راهپیمایی امروز افزود: شرکت مردان و زنان آزاده و انقلابی در ایران اسلامی و نقاط مختلف دنیا در این راهپیمایی، پاسخی محکم، کوبنده و زیبا به ایادی استکبار جهانی، لبیک به اسلام، قرآن، امام راحل (ره)، شهدا، مقام معظم رهبری و وجدان‌های بیدار انسانی، و نویدبخش فردایی روشن بود.

وی با بیان اینکه نمی‌توان و نباید در برابر زورگویی‌های استکبار و صهیونیست‌ها به ملت مظلوم فلسطین ساکت نشست افزود: موجودیت اسرائیل در حال نابودی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: عدالت خواهی و دفاع از مظلومان فلسطین از مهمترین برنامه‌های امام خمینی (ره) در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

نکونام با اشاره به توطئه‌ها و تلاش‌های آمریکا، اسرائیل و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف اضافه کرد: هیچ یک از این فریاد‌ها و اقدامات از سر قدرت نیست، بلکه ناشی از استیصال و درماندگی در برابر ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به مسائل داخلی کشور گفت: احتکار، گرانفروشی، منفعت طلبی، احجاف به جامعه و بالا بردن قیمت‌ها در شرایط بحرانی به هیچ وجه درست نیست.

خطیب جمعه شهرکرد همچنین با بیان ضرورت وجود انتقاد و روحیه انتقاد پذیری در جامعه، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست انتقادپذیر باشند.

نکونام یادآور شد: باید مراقبت باشیم که فضای باز انتقادی، به حریم ولایت و نظام اسلامی آسیب وارد نکند.

وی افزود: توسعه چهارمحال و بختیاری هم نیازمند وحدت، تعامل و همراهی است.

نکونام با اشاره به ۲۰ خرداد روز جهانی صنایع دستی اظهار داشت: تولیدات صنایع دستی از مهم‌ترین ظرفیت‌های این استان برای ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی است که باید از این ظرفیت به خوبی بهره گیری شود.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس صبح امروز همزمان با سراسر کشور، در ۱۴۵ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/خ

اسرائیل در حال نابودی است

برچسب ها: نمار جمعه ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار