بنا بر ادعای رسانه های اسپانیایی رئال مادرید و رونالدو به قطع همکاری با یکدیگر بسیار نزدیک شده اند و این بازیکن باید به دنبال خریداری برای خود باشد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه مارکا در گزارشی با بررسی آنچه که در چند وقت اخیر بین کریستیانو رونالدو و مقامات باشگاه رئال گذشته است،نتیجه گیری کرد که ستاره پرتغالی این تیم در آستانه ترک برنابئو قرار دارد.
آاس هم در گزارشی مشابه مدعی شد مقامات رئال از رونالدو خواسته است به دنبال خریداری برای خود باشد.
بعد از جلسه روز سه شنبه فلورنتینو پرز، خوزه آنخل سانچز و خورخه مندس که برای بررسی قرارداد بازیکنان صورت گرفت، آینده ستاره پرتغالی در رئال، روز به تیره تر می شود.

رونالدو در حال حاضر سالانه 21 میلیون یورو در رئال مادرید حقوق می گیرد که بسیار کمتر از دستمزد 37 میلیون یورویی نیمار در پاری سن ژرمن و دستمزد 50 میلیون یورویی مسی در بارسلونا دارد.

سال گذشته و بعد از دوازدهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان در کاردیف، پرز به رونالدو قول داد که به دلیل عملکرد درخشانش، دستمزدش را افزایش خواهد داد. حتی به گفته نزدیکان رونالدو،پرز رقم پیشنهادی اش را هم اعلام کرد؛ 30 میلیون یورو در سال .

اما در تابستان گذشته و پس از اینکه افت رونالدو شروع شد، رئالی ها در پیشنهادشان تجدید نظر کردند و حتی به جدایی این ستاره پرتغالی از این باشگاه افتادند.

در ژانویه، رونالدو به روزهای اوجش برگشت و توانست بار دیگر در هر بازی یک گل بزند؛ از جمله گل های تعیین کننده در دیدارهای حساس لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن و یوونتوس.
بنابراین رئالی ها دو ماه قبل با پیشنهادی 25 میلیون یورویی بعلاوه پاداش هایی برای اهداف خاص،مذاکرات معوق تمدید قرارداد را از سر گرفتند.
این پیشنهاد به غرور رونالدو برخورد و تقاضا کرد تا در پایان فصل بار دیگر مذاکرات از سر گرفته شود. رونالدو از این  که مدیران رئال زیر قول شان زدند ناراحت است از سوی دیگر در حالی که پرز حاضر نیست به رونالدو بیش از 25 میلیون یورو بپردازد  اخباری در مورد به خدمت گرفتن نیمار با دستمزد 37 میلیون یورویی شنیده می شد.

جلسه روز سه شنبه

در این جلسه  که در مادرید صورت گرفت، پیشنهاد رئالی ها توسط مدیر برنامه های رونالدو رد شد زیرا این پیشنهاد با آنچه ستاره پرتغالی به آن فکر می کند فاصله زیادی دارد. رئالی ها به رونالدو پیشنهادی 25 میلیون یورویی ارائه کردند که ممکن است به 30 میلیون یورو هم برسد.
همچنین در این جلسه در مورد اظهارات رونالدو بعد از فینال کیف هم صحبت شد؛ اظهارنظری که باشگاه رئال را به شدت عصبانی کرد.

رونالدو معتقد است که مادرید می خواهد از شر او خلاص شود و به همین دلیل هیچ گونه امتیازاتی بخاطر آنچه که او احساس می کند لیاقتش را دارد به این بازیکن نخواهد داد.
به همین دلیل، او از باشگاه درخواست کرده است با جدایی اش موافقت کند، و حقیقت این است که با وجود این که رونالدو تا سال 2021 قرارداد دارد، برای اولین بار در طی 9 سال اخیر ، از رئال پاسخ مثبت شنیده است .
از سوی دیگر آ اس گزارش داد ،رئال به رونالدو اعلام کرده است به دنبال مشتری برای خود باشد.
بنابراین گزارش با وجود این که بند فسخ قرارداد رونالدو یک میلیارد یورو است، رئال مادرید حاضر است با پیشنهادی مناسب این بازیکن را بفروشد.گفته می شود پرز که سخت به دنبال نیمار است تصمیم دارد مبلغ حاصل از فروش رونالدو را برای خرید این بازیکن برزیلی هزینه کند.

 پاری سن ژرمن،منچستریونایتد و بایرن مونیخ

در صورتی که رونالدو تصمیم به ترک رئال بگیرد، سه گزینه اصلی خواهد داشت؛ منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، بارها از علاقه اش برای خرید این ستاره پرتغالی صحبت کرده و انتقال رونالدو به پاری سن ژرمن می تواند جدایی نیمار را تسهیل کند.

این در حالی است که رونالدو همواره از علاقه اش به منچستریونایتد صحبت کرده و حتی دولورس آویرو، مادر او، نیز به تازگی اعلام کرد دوست دارد بار دیگر پسرش را در الدترافورد ببیند.

انتهای پیام/

رونالدو باید به دنبال خریدار برای خود باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار