سید بدرالدین حوثی در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس تاکید کرد همه بحران‌های منطقه در امتداد مسئله فلسطین قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، سید عبدالملک بدرالدین حوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن، در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس گفت: قدس متعلق به بخش خاصی از امت اسلامی نیست و همه ملت‌ها و طرف‌ها را حول محور خود جمع و متحد می‌کند. کوتاهی در مورد قدس و مسجدالاقصی به معنای کوتاهی کردن در مورد مسأله‌ای است که امت اسلامی را متحد می‌سازد. ­­

او تاکید کرد: مسئله فلسطین و مسجد الاقصی از مسائل اصلی و محوری امت اسلامی هستند و همه مصیبت‌ها و بحران‌های منطقه در امتداد مسئله فلسطین قرار دارد. همه فرزندان امت اسلامی هدف نبردی هستند که با هدایت نیرو‌های طاغوتی از سرزمین فلسطین آغاز شده و این نبرد بسیار سرنوشت‌ساز است. 

دبیرکل جنبش انصارالله در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: یمن وارد نبرد دستیابی به آزادی و استقلال شده است و ما این نبرد را ویژه و متفاومت می‌دانیم.

سید عبدالملک بدرالدین حوثی افزود: آمریکا تلاش می‌کند بر همه جهان سیطره یابد و همه مردم را بندگی و بردگی بکشد. تلاش برای برقراری ارتباط بین دو نظام سعودی و اماراتی با آمریکا و اسرائیل به بخشی از هدف ضربه زدن به امت اسلامی و تسلط بر آن تبدیل شده است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: عربستان نقشی مخرب در منطقه ایفا می‌کند. مواضع عربستان و امارات در مورد معامله قرن بر همگان آشکار شده است. دشمنی عربستان با حز‌ الله لبنان مسئله‌ای قدیمی و با طرح‌ها و برنامه‌های آمریکا در منطقه مرتبط است.

دبیر کل جنبش انصارالله یمن در ادامه اظهارات خود گفت: دشمنی برخی‌ها با ایران به دلیل تسلیم نشدن در مقابل آمریکا و دفاع و حمایت از گروه‌های مقاومت در منطقه است. ایران و ملت مسلمان این کشور هدف قرار می‌گیرند؛ زیرا تسلیم آمریکا و اسرائیل نمی‌شوند و در کنار ملت فلسطین و مقاومت لبنان ایستاده‌اند.

از سوی دیگر، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:  مردم عزیز ما در یمن که چهارمین سال ایستادگی در برابر تجاوز را سپری می‌کنند، امروز جلوتر از دیگر ملت‌ها روز جهانی قدس را در چارچوب پایبندی به یک اصل دینی و مسیر رهایی بخش گرامی خواهند داشت و این مسیر هر چه قدر تهدید و پیامد برای آنان داشته باشد، از آن خارج نخواهند شد.

انتهای پیام/

سخنان دبیرکل جنبش انصارالله یمن به مناسبت فرا رسیدن روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
اشداعلی الکفاررحمابینهم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
ای کاش میشد به یمن کمک بیشتری کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
مرگ براسراییل کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
لعنت بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
آفرین بر مردم مجاهد .ومظلوم یمن
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۶:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
دعا کنیم برای آزادی فلسطین و یمن و دیگر مظلومان جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
درود
آخرین اخبار