روز قدس، روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از قشر‌های مختلف مردم خواست؛ با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

در این پیام آمده است:

«نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس با دور اندیشی حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) حامل این پیام مهم است که مسئله فلسطین برای همیشه در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده است و بیت المقدس این پاره تن اسلام و قبله اول مسلمین هرگز فراموش نخواهد شد.
روز قدس، روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیست است.
روزی است که قطره قطره حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین، اقیانوس عظیمی از خروش یکپارچه ملت‌های اسلامی بر علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش می‌گذارد.
روز قدس امسال در حالی فرا می‌رسد که تصمیم انتقال سفارت آمریکا به قدس و موج جدید جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در کشتار مردم مظلوم و بی گناه فلسطین، همچنین سکوت ننگین برخی از کشور‌های مسلمان منطقه، موجی از نفرت و کینه در میان مسلمانان و ملت‌های بیدار ایجاد کرده و نوید یک راهپیمایی متفاوت و پرشورتر از سال‌های قبل را می‌دهد.
از این رو، مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، همگام با سایر مسلمانان جهان، در این روز به صحنه آمده و فریاد رسای بیزاری از استکبار و اعلام نفرت عمومی از رژیم اشغالگر قدس را سر خواهند داد.
اقشار مختلف مردم مؤمن استان چهارمحال و بختیاری نیز در لبیک به ندای تاریخی امام راحل (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، با شکوه هر چه تمام تر در راهپیمایی عظیم یوم الله روز قدس شرکت کرده و با این حضور پر شور خود، مرهمی بر درد‌ها و آلام ملت مظلوم و ستم‎دیده فلسطین خواهند گذاشت.»

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح امروز جمعه ۱۸ خرداد ۹۷ برابر با ۲۳ رمضان المبارک ۱۴۳۹ هجری قمری در ۱۴۵ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

دعوت برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: استانداری ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار