نشانه‌های زیادی در شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان امسال برای ظهور امام عصر(عج) وجود دارد؛ آیا منتظران این نشانه‌ها را درک می‌کنند.

پناهیانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، سومین شب از شب‌های قدر است؛ شب قَدر شب نزول قرآن و مقدّر شدن امور یک‌ساله انسان‌هاست و در قرآن و روایات ارزش این شب بیش از هزار ماه ذکر شده است.

در روایات، نشانه‌های مختلفی از زمان ظهور حضرت ولیعصر(عج) ذکر شده است؛ یکی از مواردی که در روایات آمده است، این است که ظهور در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان اتفاق خواهد افتاد. همچنین در برخی از روایات آمده که در سالی که ظهور اتقاق می‌افتد، در ماه رمضان صیحه آسمانی شنیده می‌شود. در جای دیگری آمده است که این صیحه در شب بیست و سوم ماه رمضان رخ خواهد داد و آن شب در شب جمعه قرار گرفته است.

نشانه‌هایی که ذکر شد، همگی در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان امسال وجود دارد؛ در چنین مواردی است که در دل منتظران واقعی امام زمان(عج) هیجان به وجود می‌آید و آنها از پروردگار خویش، فرج حجت خدا  را تمنا می‌کنند.

در ادامه ویدئویی از بیانات زیبا و تأثیرگذار حجت‌الإسلام علیرضا پناهیان در همین خصوص را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
من.ازخستگی.مردم.مریضم.ای.انسا.نها.دعا.کنیدامام.زمان.بیایداگرهمه.دعا.کننداوخیلی.زودمیایدسکینه.سبحا.نی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
خیلی ممنون اجرتون باخدا
Iran (Islamic Republic of)
مجید الهم صلعلی محمد وال محمدوعجل فرجهم وفرجهم واهلک عدوهم اجمعین الهم العن الجبت وطاغوت
۲۱:۰۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام اگرهمان طورکه بامعرفت برای سرداردلهاحاج قاسم یک پارچه ومتحد شدیم فقط یک سوم این جمعیت باهم ازخداوند فرج رابخاهیم انشالله ظهورواقع میشودچراکه خداوند حجتش رابرای خلایقش فرستاده نه برای غیبت به این دلیل که قدرامام معصوم رانداشتیم خداوندنعمت ورحمت بزرگش که وجود مقدس اقاصاحب العصروزمان عج راازماگرفت فقط به فرمایش امام صادق صلوات الله علیه بایددعاکنیم همگی اظهارعجزوناله کنیم تا انشالله همین ماه مبارک بحق مظلومیت امیرالمومنین خداوند منت بگذاردوصاحبمون رابرسوندحیف که نمیدانیم چقدرزمان ظهور زندگی باوجوداقاشیرین. واگرمیدانستیم فقطوفقط دعامیکردیم الهم عجل لولیک الفرج به امیدظهوریاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
maryam
۲۲:۴۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کاش اقا ظهور کنه اگه مردم کمی اندازه سرسوزن به اطراف نگاه کنن واقعا میفهمن که همه دنیا نیازمند امام زمان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
امیدوارم که این شبها شب بیداری مان باشد نه شب بیدار ماندنمان
آخرین اخبار