محمد گلریز گفت: راهپیمایی روز قدس با توجه به تغییر پایتخت اسرائیل به قدس و احداث سفارت امریکا در این شهر، اهمیت دوچندانی نسبت به راهپیمایی های سال های گذشته دارد.

محمد گلریز خواننده کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار کرد:روز قدس با توجه به وضعیت این روز های دنیا و ظلمی که همیشه در برابر حق و مظلوم قرار داشته است،مقاومتی در برابر مظلوم است.

وی افزود:سال هاست که دلسوختگان فلسطینی در حال مبارزه با صهیونیست های غاصب هستند و تنها کاری که در این شرایط از دست ما بر می آید، حضور در راهپیمایی روز قدس است.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس با توجه به تغییر پایتخت اسرائیل به قدس و احداث سفارت آمریکا در این شهر، اهمیت دوچندانی نسبت به راهپیمایی های سال های گذشته دارد. حرکت آمریکا باعث شده است که مردم آزاده جهان به این مسئله حساسیت بیشتری نشان دهند و ایرانیان هم باید با حضور پرشورشان در راهپیمایی روز قدس، در مقابل تبلیغات عظیم و گسترده آمریکا، واکنش نشان دهند. البته هر چه می گذرد مردم دنیا به ظلم بزرگی که مستکبران جهان می کنند، بیشتر آگاه می شوند.

گلریز در خصوص آینده اسرائیل اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به زودی نابود می شود و فلسطین پیروز بی چون و چرای این مبارزه طولانی با ظلم خواهد بود،هنرمندان با حضورشان انگیزه بیشتری به طرفدارانشان و مردم ایران برای راهپیمایی روز قدس می دهند.

این خواننده کشورمان در پایان گفت: من هر سال با خانواده به راهپیمایی روز قدس می روم و وظیفه خود می دانم که در این فعالیت ها از جمله 22 بهمن حضور پیدا کنم.

انتهای پیام/

صحبت های گلریز درباره روز قدس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار