خانه دوچرخه در شیراز تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ محسن سالاری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: یکی از اقدامات نادرست هیئت دوچرخه سواری فارس راه اندازی خانه دوچرخه در ضلع جنوبی ورزشگاه حافظیه شیراز بود که در حال حاضر این مکان تعطیل شده است.

وی بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه‌ای که در گذشته با هیئت دوچرخه سواری فارس امضاء شده مقرر شد فضای خالی زیر سکو‌های ورزشگاه حافظیه شیراز که دارای وضعیت خوبی هم نبود و با تذکرات لازم داده شده در حال حاضر دفتر هیئت دوچرخه سواری در این مکان راه انددازی شده است.

سالاری ادامه داد: تعدادی افراد معترض به هیئت دوچرخه سواری، به اداره کل ورزش و جوانان فارس مراجعه و اعتراض خود را مطرح کردند که هیچ گونه رفتار ناشایستی با آنان نداشتیم.

معاون توسعه ورزش فارس تصریح کرد: پس از مذاکره با افراد معترض صورت جلسه‌ای با حضور مسئول بازرسی و مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان تنظیم و برای بخش بازرسی به استانداری فارس ارسال شد.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون و آیین نامه اجرایی هیئت‌های ورزشی، عملکرد هر هیئت باید بوسیله اعضای مجمع بررسی شود تا در صورت اثبات تخلف، اعضای مجمع می‌توانند برای تغییر رئیس هیئت در خواست مجمع فوق العاده با حضور رئیس فدراسیون و نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان کنند.

سالاری اظهار کرد: از دیگر ایراد‌هایی که به هیئت دوچرخه سواری وارد شده است نبود برگزاری مجمع سالیانه است که تذکرات لازم به این هیئت داده شده که بابد در اولین فرصت مجمع عمومی برگزار شود.
انتهای پیام/ت

تعطیل شدن خانه دوچرخه در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار