چنگیز حبیبیان خواننده پاپ گفت: روز قدس روزی مقدس است که اگر همه مسلمانان جهان این روز را به خوبی بشناسند و حقیقت آن را درک کنند، ما مشکلی در جهان اسلام نخواهیم داشت.

چنگیز حبیبیان خواننده پاپ کشورمان در خصوص راهپیمایی بزرگ روز قدس به خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه مسلمانان باید در این روز مقابل ظلم بایستند، گفت: مردم همان طور که همیشه در صحنه های ملی حاضر بودند و به مسئولان کشور ثابت کردند که در بیان حقیقت راسخ هستند، این بار هم به لطف خدا خود را به مسئولان و جهانیان ثابت می کنند.

وی افزود: روز قدس روزی مقدس است که اگر تمام مسلمانان جهان این روز را به خوبی بشناسند و حقیقت آن را درک کنند، ما مشکلی در جهان اسلام نخواهیم داشت چرا که اکثر مشکلات بزرگ دنیا به دلیل نبود اتحاد است. روز قدس، کمک می کند که مسلمانان دنیا زیر پرچم اسلام، دست به دست هم در مقابل ظلم قرار بگیرند و مشکلاتشان را حل کنند. در این روز باید همه مسلمانان جهان علیه ظلم قیام کنند. نباید فقط در مرحله شعار و حرف بمانیم و باید با تمام وجود در عمل مخالف ایدئولوژی های ظالمانه در جهان باشیم.

این خواننده پاپ ادامه داد: آرزوی قلبی من این است که امام زمان(عج) در روز قدس ظهور کنند و تمام سینه چاکان و فدائیان راسخ ایشان، به دنبال امام دوازدهم (ع) در مسیر مبارزه با ظلم جهانی مبارزه کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس یک وظیفه دینی است، گفت: اگر مردم دنیا به باطن مفهوم روز قدس نگاه کنند، متوجه می شوند که این موضوع یک درگیری مذهبی و دینی نیست، بلکه هر آزاده ای می تواند درک کند که ظلم است که چنین مصیبتی را برای مردم فلسطین به وجود آورده است. قدس حق مسلم مسلمانان جهان است و رژیم صهیونیستی رژیمی ظالم برای کل دنیاست.

حبیبیان با بیان اینکه من در روز قدس شرکت می کنم، گفت: در سال های گذشته برنامه هایی از سوی نهاد های مختلف تدارک می دیدند و من برای اجرای قطعه ها حضور داشتم. امیدوارم در روز قدس که همزمان با شب قدر است، تمامی مسلمانان پیشرو در مسیر حق، مورد لطف خدا قرار بگیرند و دشمنان اسلام نابود شوند.

انتهای پیام/

نظر خواننده پاپ درباره روز قدس

 

برچسب ها: روز قدس ، خواننده ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.