فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف ۷۰۰ میلیون ریالی تجهیزات ساختمانی مسروقه از دو سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که افرادی با استفاده از دو خودروی وانت در حال سرقت تجیهزات ساختمانی از یک ساختمان نیمه کاره در این شهرستان هستند، بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با مراجعه به محل در اقدامی عملیاتی موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که با مشاهده ماموران قصد فرار از محل را داشنتند شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی متعلق به متهمان حامل اموال مسروقه نیز متوقف شد.

سرهنگ باقری افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده از این خودرو‌ها مقادیر قابل توجهی اموال و تجهیزات ساختمانی مسروقه به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و اموال کشف شده تحویل مالک ساختمان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن هشدار به صاحبان ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آنان خواست: ضمن استفاده از نگهبان شب، پس از اتمام ساعت کار از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوکی که در محل کارشان پرسه می‌زنند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/آ

تجهیزات ساختمانی مسروقه در محمودآباد کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.