مردم روزه دار استان قزوین فردا در روز قدس بار دیگر حمایتشان را از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس شریف فریاد خواهند زد و برگی دیگر در تاریخ ایران اسلامی به ثبت خواهند رساند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ فردا در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مردم استان قزوین دوباره تاکید خواهند کرد که فلسطین پاره تن اسلام و آزادی قدس شریف مسئله اول جهان اسلام است.

راهپیمایی روز قدس فردا در قزوین از ساعت ۱۱ با تجمع در مکان‌های در نظر گرفته شده آغاز می‌شود و به میعادگاه نماز جمعه ختم خواهد شد.

مسیر‌های راهپیمایی روزقدس در قزوین به شرح زیر است:

مسیر شماره ۱: چهار راه طالقانی (سر پل طالقانی) ـ خ طالقانی ـ میدان آزادی ـ مسجدالنبی (ص)

مسیر شماره ۲: میدان میر عماد (دروازه درب کوشک) خ نادری ـ (میدان آزادی) ـ مسجدالنبی (ص)

نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مجمع نمایندگان، نمایندگان استان در مجلس خبرنگان رهبری، گروه‌ها، سازمان‌ها، نهاد‌ها و تشکل‌ها هم با صدور بیانیه‌هایی جداگانه از مردم دعوت کرده اند با حضور در راهپیمایی روز قدس علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بار دیگر به دنیای استکبار نشان دهند که ایران اسلامی در روز جهانی قدس، یکپارچه فریاد آزادی خواهی ملت‌های مظلوم جهان به ویژه فلسطین عزیز را سرخواهند داد.

پلیس هم برای این روز تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در نظز گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۸ خرداد تا پایان راهپیمایی در مسیر‌های -تقاطع شهدا به سمت میدان آزادی مسیر جنوب به شمال ، تقاطع ولیعصر به سمت میدان آزادی ، میدان میر عماد به سمت میدان آزادی، تقاطع بازار به سمت میدان آزادی و خیابان عبید زاکانی مسیر شمال به جنوب محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌کند.

همچنین صدا و سیمای مرکز قزوین حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد کرد.

راهیپمایی روز جهانی قدس فردا در بیش از ۶۰ شهر و روستای قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فردا ، برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.