رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج که بدلیل تقارن با شب‌های لیالی قدر به مدت پنج شب تعطیل بود از فردا شب پیگیری می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج :رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان بویراحمد گفت:رقابتهای فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج از فردا شب پیگیری می شود.

عبدالله حسینی افزود: در ادامه این مسابقات فردا شب جمعه ۱۸ خرداد ماه و از ساعت ۲۱ پنج دیدار در سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان برگزار می شود و طبق برنامه تیم های بانک کشاورزی با استانداری ،راه و شهرسازی با امور مالیاتی ،مخابرات استان با بانک مسکن استان ،علوم پزشکی استان با محیط زیست استان و ورزش و جوانان استان با دانشگاه آزاد سما به مصاف هم می روند

وی ادامه داد:با برگزاری دو شب باقی مانده از مرحله گروهی این مسابقات تکلیف شانزده تیم راه یافته به مرحله حذفی این مسابقات مشخص خواهد شد.

وی اضافه کرد:شانزده تیم صعود کننده به مرحله بعدی این رقابتها به صورت حذفی با هم رقابت می کنند تا تکلیف تیم قهرمان این مسابقات مشخص شود.

حسینی ازبرگزاری دیدارهای رده بندی و فینال این مسابقات بعد از ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و بیان کرد:با برنامه ریزی انجام شده توسط کمیته فوتسال هیات ورزش های همگانی استان و شهرستان بویراحمد ،دیدار رده بندی و فینال این مسابقات همراه با اهدا جوایزپس از تعطیلات عید سعید فطر با حضور مسئولان استانی و شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

انتهای پیام/د

مسابقات ورزشی یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.