رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خبرداد :

بهره برداری از 2 واحد فروسلیس با حضور معاون اول رییس جمهور

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: ۲ واحد فروسلیس در استان در ماه‌های آینده توسط معاون اول رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

بهره برداری از 2 واحد فروسلیس با حضور معاون اول رییس جمهوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا متین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهار داشت: در استان همدان یک هزار و 147 واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه تعدادی از واحدهای صنعتی که در زمستان غیرفعال هستند بلافاصله با تغییر فصل فعال می‌شوند، عنوان کرد: واحدهای صنعتی شن و ماسه از جمله واحدهایی است که در هوایی بارانی فعالیت آنها با مشکل مواجه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در مورد تسهیلات اعطا شده به واحدهای صنعتی استان تصریح کرد: در سال گذشته بیش از یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گرفت که از این میزان 560 میلیارد تومان از محل از محل تسهیلات رونق تولید بود.

متین با اشاره به اینکه با تزریق اعتبار وضعیت برخی واحدها بهتر شده است، بیان کرد: به تزریق اعتبار و اعطای تسهیلات ظرفیت‌های غیراقتصادی برخی واحدهای صنعتی به اقتصادی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه با تزریق سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی عملا شاهد میزان رشد تولید بودیم، عنوان کرد: رشد نسبی ملایمی در میزان تولید واحدها ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه در سال گذشته برای جلوگیری از خام فروشی پیرو دستورات استاندار گام‌های خوبی در استان برداشته شد، گفت: 2 واحد فروسلیس به بهره‌برداری رسید که در ماه‌های آینده توسط معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری رسیده و به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

متین با اشاره به اینکه در راستای جلوگیری از خام فروشی بهره‌برداری از واحد گندله سازی اسدآباد از دیگر اقدامات انجام شده است، اظهار داشت: اولین واحد آندونزیت کشور در 22 بهمن‌ماه سال گذشته افتتاح شد.

 وی با بیان اینکه از نظر جلوگیری از خام فروشی و ازدیاد ارزش افزوده اگر چه در 4 سال گذشته اقداماتی در استان انجام شده که در گذشته چندان مشاهده نمی‌شد، تأکید کرد: شرایط در استان به گونه‌ای است که با حضور و پیگیری‌های شدید استاندار و حضور سرمایه‌گذار اقدامات انجام شده به نتیجه مطلوب رسیده است.

 انتهای پیام/د.ا

2 واحد فروسلیس با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.