رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: راهپیمایی روز قدس در 79 نقطه از استان برگزار خواهد شد.

برگزاری راهپیمایی روز قدس درهمدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان به راهپیمایی باشکوه روز قدس اشاره کرد و افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس حداقل کاری است که ما می توانیم برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین انجام دهیم.

وی ادامه داد: هفتاد سال است که مردم فلسطین زیر بار ظلم و ستم متجاوزان اسرائیلی هستند و بر همه مسلمانان و آزادگان جهان است که حداقل کاری که می کنند ، در یک روز همه با هم ندای طرفداری از مظلوم و انزجار از ظلم ظالمین را سر دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب افزود: این همان کاری بود که حضرت امام خمینی انجام دادند و در روز قدس ان شاء الله همه کشورهای اسلامی و آزادگان جهان این فریاد دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حمایت از آنها را سر خواهند داد.

فاضلیان درپایان با تاکید بر برگزاری مراسم راهپیمایی در ۷۹ نقطه از استان، گفت: مراسم راهپیمایی در شهر همدان از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه از میدان امام شروع شده و به سمت چهار راه خواجه رشید و میدان شریعتی ادامه پیدا کرده و به حسینیه امام ختم خواهد شد.

انتهای پیام/ب

راهپیمایی روز قدس در79 نقطه استان برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.