سرپرست فرمانداری سرباز گفت: ۱۵ واحد صنفی متخلف توزیع کننده کالا در پی اجرای طرح تشدید بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجیب حسنی سرپرست فرمانداری سرباز اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح نظارتی بر واحد‌های صنفی شهرستان سرباز تشدید شده است.

حسنی افزود: با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، فرمانداری، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، اماکن نیروی انتظامی و اتحادیه‌های صنفی در گشت‌های نامحسوس ضمن پایش بازار، قیمت‌ها برای رفاه حال شهروندان کنترل می‌شود.

وی بیان کرد: در ۱۱۵ بازرسی انجام شده از ابتدای ماه مبارک رمضان، تعداد ۱۵ واحد صنفی متخلف شناسایی شده که با آنان برخورد‌های لازم انجام خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری سرباز گفت: همچنین مقادیری کالای تاریخ مصرف گذشته نظیر تخم مرغ، کشک شیشه ای، شربت سن ایچ، روغن، سس و پفک نمکی در بازرسی‌ها کشف و منهدم شدند.

وی از تمامی مصرف کنندگان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی مراتب را به شماره ۱۲۴ یا ۰۵۴۳۷۱۴۲۹۵۹ اطلاع دهند و یا در صورت نیاز با مراجعه به اداره صنعت معدن و تجارت سرباز تخلفات را گزارش دهند.

انتهای پیام/ع

شناسایی واحدهای صنفی متخلف در سرباز

برچسب ها: فرمانداری ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار