حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تقویت آن‌ها در مقابل اشغالگران است.

همه می آیند/دعوت مسئولان برای گسترده از مردم برای شرکت در راهپیماییبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ راهپیمایی روز قدس در زنجان از ساعت ۱۰ ونیم با حضور مومنان روزه دار زنجانی از میدان قائم تا مصلای امام برگزار خواهد شد.

سازمان‌ها و ادارات استان نیز به مناسبت فرا رسیدن روز قدس با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در مراسم راهپیمایی و روز قدس تاکید کردند.

حسینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با دعوت از مردم همیشه در صحنه استان زنجان برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس؛ روز قدس را روز تجلی اراده ملت‌ها و دولت‌های اسلامی علیه رژیم صهیونیستی خواند.

دکتر احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مدافع همه مظلومان جهان است گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی مردم مظلوم فلسطین است.

دکتر وقف چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه منطقه در یک شرایط خاص قرار گرفته است گفت:مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس به دنیا نشان خواهند داد متحد هستند و همواره به فکر مسلمانان هستند.

انتهای پیام/ن
 


حضور در راهپیمایی روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.