دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی، جامعه دانشگاهی خراسان رضوی را برای حضوری گسترده و حماسی در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

دعوت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ در این پیام آمده است: روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان‌های حقیقت طلب و عدالتخواه است؛ روزی که یادگار امام بزرگوار ماست که همواره بر مظلومیت ملت فلسطین دل می‌سوزاند و درباره خطر سهمگین صهیونیسم و اسراییل برای اسلام و منطقه هشدار می‌داد و این اصل مهم را به همه می‌آموخت که مقاومت در برابر اشغالگران متجاوز ما را به مقصد نهایی و پیروزی می‌رساند.

مردم مسلمان و روزه دار ایران، همواره این روز را گرامی می‌دارند و با نمایش وحدت و اقتدارشان، پیام همبستگی خود رابه ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

با هدف ارج نهادن به فرمان معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و همگام با مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، اعضای هیات علمی، دانشجویان، کارکنان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که میراث گرانقدر و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) برای حمایت از تداوم سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده اعتقاد الهی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و زنده نگهداشتن عشق به مسجد الاقصی است، حضور حماسی و فراگیر خواهند داشت.

مراسم راهپیمایی در مشهد مقدس همزمان با سراسر کشور، روز جمعه 18 خرداد مصادف با 23 ماه مبارک رمضان ساعت 10 صبح از میدان 15 خرداد آغاز می‌شود و به طرف حرم رضوی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام // ف. م
 
 
 


برگزاری راهپیمایی روز قدس در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.