نیروهای ارتش سوریه به تازگی تونل‌های مخوف زیرزمینی داعش در جنوب دمشق را کشف کرده‌اند.

تونل‌های زیرزمینی مخوف داعش در دمشق+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در برخی مناطق جنوب دمشق که از دست  داعش آزاد  شده است، تونل‌های مخوف زیرزمینی وجود دارد که توسط تروریست‌ها جهت متصل کردن ساختمان‌های متراکم به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

گفتنی است؛ ارتش سوریه به همراه نیروهای مقاومت شهرک‌های حسرات، السیال در جنوب شرق دیرالزور و الجلاء را از چنگال تروریست‌ها خارج کردند. این پیروزی در حالی به وقوع پیوست که پایگاه خبری المیادین نیز از شکست تروریست‌های ساکن در شرق فرات در عملیات نفوذ به خاک عراق از طریق مرز سوریه خبر داد.

در ادامه پیچ و خم‌های تاریک و رعب انگیز این تونل‌ها را که به تازگی توسط نیروهای ارتش سوریه کشف شده است مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

کشف پادگان آموزشی داعش ویژه کودکان در حماه

انتهای پیام/

تونل‌های زیرزمینی مخوف داعش در دمشق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۶:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
اینها می توانند به کمک این تونل های زیر زمینی اقداماتی بکنند و دست به کشتار و جنایت بزنند و اربابان آمریکایی و صهیونیستی شان هم از هوا به آنها کمک کنند اما باید بدانند که روی زمین و داخل شهر ها و خیابانها این مردم هستند که سرنوشت خود را رقم می زنند اگر مردم سوریه و عراق در اوائل بحران تا حدودی به این جنایتکاران روی خوش نشان دادند ، بخاطر نفاق و ریاکاری و عوام فریبی این جنایتکاران وهابی صهیونیستی بود و الان که چهره واقعی آنها برای مردم تا حدوی زیادی آشکار شده خوب می دانند که در میان مردم چقدر منفور هستند و راهی جز خزیدن در این سوراخ موشها ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
واقعا پشتکار عجیبی داشتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار