نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت : شرکت در راهپیمایی روز قدس جهاد فی سبیل الله است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  حجت‌الاسلام سیدمحمد باقر عبادی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شب قدر که در مسجد جامع خوسف برگزار شد، گفت : راهپیمایی روز قدس برای ملت ایران امنیت آفرین است و  شرکت درآن جهاد فی سبیل الله است.

وی با بیان اینکه دشمنان لحظه به لحظه این راهپیمایی روز قدس را رصد می‌کنند ، افزود : دیدن حضور باشکوه مردم دشمن را ناامید می‌ کند.

عبادی گفت : فلسطین خط مقدم مبارزه است و روز قدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است اگر امام راحل نبودند مشخص نبود چه بلایی بر سر ملت ایران می‌‌آمد بنابراین باید دقت کرد آرمان‌های امام را بشناسیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منتقدان برجام نباید بی‌سواد خوانده شوند، افزود:  عدم نگاه اقتصادی در برجام و عدم توجه به کسانی که دلسوزانه نقد داشتند یکی از اشتباهات در برجام بود.

عبادی بیان داشت: دشمنان می‌خواستند ما عقب‌نشینی کنیم و موشک نداشته باشیم و ملتی هم که موشک ندارد، امنیت نیز ندارد و متاسفانه برخی در داخل اعلام جشن برجام کردند.

وی گفت : تلگرام به عنوان کالای خارجی امنیت اجتماعی ما را نشانه گرفته و ابزار دشمنان است .

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار