مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: تقاضای مردم و خیران برای بازدید از مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست در ماه رمضان با افزایش چشمگیری همراه بوده است.

داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: تقاضای مردم و خیران برای بازدید از مراکز نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در ایام ماه رمضان و شب‌های قدر با افزایش چشمگیری همراه بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: بنا به شرایط روحی کودکان و سایر فرزندان مراکز نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست و اقتضای شرایط موجود در مراکز، گروه‌های مردمی و خیران می‌توانند با هماهنگی قبلی، با این کودکان دیدار کنند.

مدیر کل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: نگاه مردم به کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست و همچنین معلولان و سایر گروه‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی نگاهی پسندیده است.

بیات نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: مردم و خیران در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر اقبال بیشتری به تحت حمایت قرار دادن کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست نشان می‌دهند و احساسات پاک مردم در این خصوص قابل تقدیر است.

وی در پایان تاکید کرد: حضور خیرخواهانه مردم در امور مرتبط با کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست همواره موجب بهبود وضعیت این کودکان بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار