جنیدی‌/ ویژه روز قدسدانشجویان و جوانان‌ ظلم‌ستیز‌ و طرفدار ملت‌های مظلوم دنیا هستند / حضور پر شور و اعتقادی‌ مردم‌ در راهپیمایی‌ روز قدس‌/ راهپیمایی روز قدس نماد استکبار ستیزی مردم ایراننیلی احمدآبادی گفت: دانشجویان ذاتاً ظلم‌ ستیز هستند و برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین‌ در راهپیمایی روز قدس حضوری فعال دارند.

نیلی احمدآبادی‌ رئیس دانشگاه‌ تهران‌ در گفت‌وگو با خبرنگار‌ حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: نامگذاری  روز قدس‌  از طرف حضرت امام خمینی (ره)  با هدف دفاع از مردم مظلوم فلسطین‌ و مبارزه با ظلم‌ دشمنان  انقلاب و استکبار جهانی انجام شده است.

وی ادامه داد: مردم کشورمان‌ مسئله‌ روز قدس و دفاع از مردم فلسطین‌ را پذیرفته‌اند و به همین دلیل همه ساله با حضور پر شور خود  در راهپیمایی‌ روز قدس‌  به استقلال  فلسطین  وآزاد سازی  سرزمین های اشغالی تاکید  دارند.

مردم برای احقاق‌ حق مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی  روز قدس‌ شرکت می‌کنند

رئیس دانشگاه تهران عنوان کرد: تجربه‌ سال‌های گذشته نشان می‌دهد که مردم با اعتقاد کامل در راهپیمایی  روز قدس‌ برای احقاق‌ حق مردم مظلوم فلسطین شرکت می‌کنند و به نظرم این روز نمادی برای مبارزه با ظلم‌ استکبار جهانی ، دشمنان اسلام و احقاق‌ حق مردم مسلمان  فلسطین‌ است.

وی تأکید کرد: مسئله روز قدس‌ و راهپیمایی‌ روز قدس به منزله مبارزه با استکبار جهانی بوده  و مردم این موضوع را‌ کاملاً قبول دارند و به همین دلیل همه ساله این راهپیمایی باشکوه تر از سال قبل انجام می شود.

نیلی با بیان اینکه قدس شریف‌ اولین‌ قبله‌گاه مسلمانان است تأکید کرد: دانشجویان‌ ذاتاً ظلم‌ستیز‌ هستند و علیه اشغالگری‌ و حمایت از مردم مظلوم‌ فلسطین‌ فعالیت‌های خوبی را از جمله حضور در راهپیمایی روز قدس‌ نشان داده‌اند.

وی گفت: دانشجویان‌ و جامعه دانشگاهی‌ با حضور پر شور خود در راهپیمایی‌ روز قدس‌ با ملت مظلوم‌ فلسطین‌ همدردی‌ کرده و خشم خود را نسبت به‌ ظلم‌ و استکبار جهانی نشان می‌دهند‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار