پس از محکومیت جهانی جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در شهادت بانوی امدادگر فلسطینی، رژیم اشغالگر قدس در تلاشی مذبوحانه برای رفع مسئولیت از خودش در این خصوص است.

تلاش مذبوحانه رژیم صهیونیستی برای رفع مسئولیت درباره شهادت بانوی امدادگر فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پس از محکومیت جهانی جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در شهادت «رزان النجار»، بانوی امدادگر فلسطینی، رژیم اشغالگر قدس در تلاشی مذبوحانه برای رفع مسئولیت از خودش در این خصوص است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست با انتشار گزارشی فوری در پایگاه اینترنتی خود، مدعی شد تحقیقات اولیه ارتش رژیم اشغالگر قدس درباره علت (شهادت) پرستار فلسطینی در نوار غزه، نشان می دهد شمار معدودی گلوله در زمان وقوع حادثه شلیک شده است و هیچ یک از آنها به طور مستقیم این پرستار را هدف قرار نداده است!

این بانوی امدادگر 21 ساله فلسطینی روز جمعه در بخش جنوبی نوار غزه هنگامی که مشغول کمک رسانی به تظاهرکنندگان مجروح فلسطینی بود، هدف اصابت چندین گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید. شهادت مظلومانه این دختر جوان موجی از محکومیت ها را در سطح جهانی، علیرغم سکوت کرکننده رسانه‌های غربی در قابل این جنایت ددمنشانه، به دنبال داشت. استفان دوژاریک، سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، نیز روز گذشته (دوشنبه) به خبرنگاران گفت کارکنان این سازمان و آژانس‌های وابسته به آن از اقدام نظامیان اسرائیلی در به شهادت رساندن رزان النجار خشمگین هستند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار