مدرسه‌ تربیت زامبی و ویرانی‌طلبان اسرائیلی + فیلم

رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با روش های فرهنگی وارد جنگ تازه ای با ایران شود.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در تلاشند تا با آموزش زبان و فرهنگ فارسی به نیروهای جوان خود، از راه های فرهنگی وارد افکار ملت ایران شوند و احساسات ایرانی ها را تحت تاثیر قرار دهند.

بررسی های صهیونیست ها با کاوش اطلاعات ایرانیان با استفاده از داده های فضای مجازی و دزدی اطلاعات از طریق دنیای اینترنت، نشان از آن دارد که آنها در تلاشند احساسات و فرهنگ مردم ایران را واکاوی کنند و با شیوه های مختلف به ایران ضربه زنند.

آنها آموزشگاه هایی احداث کرده اند تا بتوانند فرهنگ و زبان مردم کشورمان را به نیروهای خود آموزش دهند تا با راه اندازی جنگ های نرم پایه های نظام را سست کنند.

نیروهای آموزش دیده پس از بررسی های خواسته ها و شخصیت ایرانیان با استفاده از به دست آوردن داده های کلی فضای مجازی کشور، دست روی این خواسته ها گذاشته و بار دیگر آن را در رسانه های بیگانه بازگو می کنند و برای مردم ایران منتشر می کنند تا بتوانند احساسات مردم را در دست بگیرند. آنها می دانند با جنگ های واقعی در میدان نبرد هرگز نمی توان کشور پهناورمان را مورد حمله قرار دهند و بنابراین سرمایه گذاری های فراوانی در زمینه های دیگر کرده اند.

انتهای پیام/
 

برنامه گسترده نفوذ با شکلی تازه + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
افتادن تو تله!!!
نسل جدید فارسی یاد می‌گیره
و برای همین می‌تونند نوشته‌هایی رو بخونن که به وسیله اونا به خدای واقعی برسند
اینو بگم که خدایی اینا خیلی شبیه ما ایرانی‌ها هستند!!
تو یه حدیثی می‌خوندم که پیامبر گفته بودند که ایرانیان پسر عموی شما (اعراب) هستند!
یعنی ایرانیان جزء ۱۲ سبط بنی اسرائیل هستند!