کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: در روزهای آینده افزایش غلظت غبار و وزش باد گاهی گرد و خاک در سایر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

علی ملاشاهی کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: از روز پنج‌شنبه باد و گرد و خاک در شمال استان تشدید شده و در نقاط مستعد توفان گرد و خاک خواهیم داشت.

ملاشاهی  اظهار کرد: در حال حاضر آسمان استان ابری است، در روز‌های دوشنبه و سه شنبه در بعد از ظهر‌ها رشد ابر در ارتفاعات جنوبی استان انتظار می‌رود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: تا چهارشنبه در شهر‌های شمالی استان باد و گرد و خاک در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

ملاشاهی با اشاره به اینکه طی این مدت در نوار شرقی و مرز غربی استان نیز شاهد افزایش موقتی غبار، کاهش دید و وزش باد همراه با گرد و خاک خواهیم بود، تصریح کرد: از نظر تغییرات دمایی نیز در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان تا پایان هفته دمای هوا حدود ۴ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: همچنین طی روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه از شدت وزش باد در این مناطق کاسته می‌شود، اما در پایان هفته وزش باد همراه با گرد و خاک در شمال استان سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی گفت: از نظر دمایی روز سه شنبه روند افزایش دما‌ی هوا را به ویژه برای نیمه شمالی استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

سیستان وبلوچستان گرمتر می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار