مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ایستادگی در برابر استکبار، ویژگی مهم امام خمینی (ره) بود.

ایستادگی برابر استکبار ویژگی مهم امام (ره) بودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کریم سرافراز به مناسبت ۱۴ خرداد بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: امام راحل (ره) شخصیتی جامع در عصر حاضر و اسطوره یک انقلابی مسلمان است.

وی، ایستادگی در برابر استکبار را ویژگی مهم امام خمینی (ره) بیان کرد و افزود: ایشان با تکیه بر قدرت الهی و وحدت و انسجام مردم، انقلابی عظیم ایجاد و اسلام ناب و ارزش‌های اسلامی را احیا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مکتب امام خمینی (ره) دارای بُعد معنویت و عقلانیت است که بُعد معنویت شامل ارتباط با خدا، سلوک معنوی، خشوع و ذکر، و باور به کمک الهی بود.

سرافراز گفت: در بُعد عقلانیت هم امام (ره) همواره با خرد، تدبیر و محاسبات، امور مربوط را پیگیری و به سرانجام می‌رساندند.

وی همچنین اخلاص در گفتار و عمل، تواضع، توکل به خداوند، قاطعیت و سازش ناپذیری با استکبار جهانی، شجاعت بی نظیر، توجه ویژه به مظلومین و ستمدیدگان جهان به ویژه امت اسلام و از جمله مردم فلسطین، و ساده زیستی را از مهمترین ویژگی‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی برشمرد.

سرافراز با تأکید بر ضرورت ادامه راه و آرمان‌های امام خمینی (ره) افزود: التزام به ارزش‌های اسلامی، تکیه بر قدرت مردم، ایستادگی در برابر قدرت‌های استکباری، و حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه از مهم‌ترین ضرورت‌های جهان اسلام در این برهه از زمان است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: این روز با توجه به دشمن شناسی امام خمینی (ره) و در راستای حمایت بی قید و شرط از مسلمانان و مظلومان جهان و مقابله با ظلم و استکبار، به ثبت رسید و ماندگار شد.

انتهای پیام/ف

روز جهانی قدس ثمره دشمن شناسی امام خمینی

برچسب ها: امام خمینی ، ارتحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.