معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدمات این معاونت در بیست و نهمین مراسم سالگرد رحلت حضرت امام (ره) را تشریح کرد.

تشریح خدمات شهردارى تهران در مراسم بزرگداشت امام خمينى (ره)به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اقدمات این معاونت در بیست و نهمین مراسم سالگرد رحلت حضرت امام (ره) گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری این مراسم، جلسات منظمی از دو ماه پیش آغاز و هماهنگی های مناسبی با آستان حرم مطهر و سایر ارگان های خدمات رسان انجام شد.

مجتبی یزدانی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، وظایف مناطق بیست و دو گانه تقسیم بندی شده و بر این اساس، منطقه یک در جماران، منطقه ٢٠ در حرم حضرت عبدالعظیم و منطقه ١٩ در محیط پیرامونی حرم مطهر انجام وظیفه کردند و هر ٥ منطقه نیز با محوریت یک منطقه در حوزه نظافت محیط های مشخص شده خدمات رسانی کردند.

معاون شهردار تهران عنوان کرد: سازمان مدیریت پسماند بر روند انجام وظایف مناطق نظارت عالی داشته و رفت و روب رینگ وسط محوطه حرم مطهر در قبل، حین و پایان مراسم را بر عهده دارد.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده نیز گفت: در اين حوزه سه پردیس فرهنگی با محوریت سبک زندگی امام، امام و قرآن و امام و مردم توسط شهردارى تهران به ارائه خدمات فرهنگى پرداختند.

به گفته یزدانی، در حوزه حمل و نقل و ترافیک، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو، برنامه های ویژه ای برای سرویس دهی به زائران داشتند که بر این اساس، علاوه بر ارائه خدمات رایگان به زائران، متروى تهران سرفاصله حرکت قطارهاى خط يك را کاهش داد و اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز با تخصیص ناوگان مورد نیاز، زائران را از محورهای مشخص شده به حرم مطهر انتقال دادند.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی شرکت شهر سالم نیز در فضايى به مساحت ٤٥٠ مترمربع و با استقرار ١٠ دستگاه آمبولانس و حضور کادر پزشكى، خدمات درمانی مورد نیاز زائران را ارئه کرد.

يزدانى با اشاره به اقدامات سازمان آتش نشانی نیز گفت: ٥٠٠ نیروی عملیاتی آتش نشانی با ٢٥٠ دستگاه ماشین آلات در نقاط مختلف حرم مطهر مستقر شدند تا ایمنی این مراسم را تأمین کنند.

رييس ستاد بزرگداشت حضرت امام (ره) در شهردارى تهران در پايان با تأكيد بر حضور پرشور مردم روزه دار در این مراسم عنوان کرد: تمام خودروهای ورودی به پارکینگ حرم مطهر با رنگ های مختلف هدايت می شدند، ضمن اینکه راهنمایی زائران و توزیع بسته های افطاری نیز توسط بسیج شهرداری تهران صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار