مدیران استقلال برای برگزاری اردوی آبی پوشان اقدامات لازم را انجام داده اند تا آن‌ها بتوانند پیش از آغاز فصل جدید تمرینات خوبی را سپری کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر آلمانی پس از پایان  بازی های لیگ برتر قبل از اینکه برای پشت سر گذاشتن تعطیلات راهی کشورش شود در جلسات مختلف خواستار پیگیری برخی موضوعات از جمله برگزاری اردو و جذب بازیکنان از سوی مدیران باشگاه استقلال شد .

شفر آلمانی پس از در اختیار گذاشتن لیست ورودی برای آمادگی بیشتر بازیکنانش از مسئولان باشگاه خواست تا اردویی در خارج از کشور برگزار شود .

طبق هماهنگی ها و پیگیری مدیران استقلال برای اینکه آبی ها هزینه کمتری برای برگزاری اردو داشته باشند راهی ترکیه می شوند چرا که به نظر می رسد هزینه های اردویی این کشور نسبت به کشور هایی همچون آلمان و اتریش کمتر است .

به هر ترتیب اگر فرض بر این گرفته شود که شفر و بازیکنانش برای برگزاری اردو راهی ترکیه می شوند باید بدانیم خرج و هزینه های آنها به صورت حدودی چقدر خواهد بود .

استقلالی ها در ابتدا برای اینکه راهی ترکیه شوند باید حدود 50 بلیت به مبلغ یک میلیون و یکصد هزار تومانی برای اعضای تیم رزرو کنند تا سفر خود را استارت بزنند .

بیشتر بخوانید:

همچنین آبی پوشان برای مستقر شدن در هتل و اجاره کمپ تمرینی باید هزینه ای را پرداخت کنند . به این ترتیب هر یک از استقلالی ها روزانه در ترکیه حدود 100 تا 120 دلار خرج دارد که با احتساب 50 نفر، آبی ها روزانه باید رقم 5000 تا 6000هزار دلار بپردازند .

بنابراین اگر اردوی آبی پوشان پایتخت در ترکیه 10 روزه باشد به این ترتیب مسئولان باشگاه استقلال باید برای هر روز 5000 تا 6000 هزار دلار پرداخت کنند که با این وجود آبی پوشان برای یک اردوی 10 روزه جدا از مبلغ بلیت ها که 55 میلیون تومان می شود حدود 50 تا 60 هزار دلار هم بپردازند .50 تا 60 هزار دلاری که تقریبا 300 تا 360 میلیون تومان برای استقلالی ها خرج به جای می گذارد تا شفر و بازیکنانش بتوانند اردوی خود را برای آمادگی هر چه بیشتر در لیگ هجدهم آغاز کنند .

اما از آنجایی که شفر زمین تمرینی کشور های آلمان و اتریش را بیشتر می پسندد به همین دلیل احتمال دارد اردو در این 2 کشور برپا شود اما هزینه ای که در  آلمان و اتریش برای استقلالی ها رقم می خورد خیلی بیشتر از هزینه اردو در ترکیه است 

با این حساب مدیران استقلال باید اردویی را برای آبی ها انتخاب کنند که از نظر مالی در مضیقه قرار نگیرند و به راحتی بتوانند هزینه آن را پرداخت کنند .

انتهای پیام/

تمامی هزینه های استقلال برای برگزاری اردوی خارج از کشور 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۳:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
آیا انقدر کشور خودمان کمپ و اردو ندارد. که باید این هزینه ها به باشگاها و مردم تحمیل شود. کجایند نمایندگان مجلس کی رسیدگی میکنه
آخرین اخبار