رئیس هیات کونگ‌فو لرستان از ثبت‌نام رایگان برای علاقه‌مندان به رشته ورزشی کونگ‌فو خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حسین محمدی، رئیس هیات کونگ‌فو لرستان با بیان اینکه کونگ‌فو از ورزش‌های پرطرفدار در لرستان به شمار می‌رود، گفت: ۸۰۰ کونگ‌فو کار در سطح لرستان فعالیت می‌کنند که ۶۰۰ نفر از آن‌ها بیمه ورزشی شده‌اند.

رئیس هیات کونگ‌فو لرستان با بیان اینکه کونگ‌فو استان از پتانسیل بسیار خوبی هم در آقایان و هم در بانوان برخوردار است، به علاقه‌مندان مژده داد: با توجه به اینکه لرستان جز استان‌های محروم به شمار می‌رود لذا نباید فرزندان قشر ضعیف و کم‌درآمد جامعه نادیده گرفته شوند بنابراین هیات کونگ‌فو اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان برای تمام فصول سال کرده است.

محمدی هدف از ثبت‌نام رایگان از علاقه‌مندان کونگ‌فو را استعدادیابی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه دو روز پس از اعلام این خبر نزدیک به ۶۰ نفر از آقایان و بانوان برای حضور در این کلاس‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و روزبه‌روز بر تعداد علاقه‌مندان افزوده می‌شود.
محمدی با اشاره به افتتاح خانه کونگ‌فو خرم‌آباد واقع در پشت بازار منطقه گل‌سفید در سال ۹۶ به‌عنوان پایگاه اصلی کونگ‌فو و وجود مربیان بومی دارای مدرک درجه‌یک بین‌المللی کونگ‌فو در سطح استان اعلام کرد: ساعت ۸ تا ۱۲ صبح به بانوان اختصاص دارد و بعدازظهر ساعت ۲_۴ نونهالان، ۴_۶ نوجوانان و ۶_۸ بزرگ‌سالان می‌توانند از آموزش‌های رایگان کونگ‌فو بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: کسانی که برای حضور در این کلاس‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند حتی قادر به تهیه لباس نیستند و ما درصدد تهیه لباس مناسب کونگ‌فو برای این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/د

علاقه‌مندان به «کونگ‌فو» ثبت‌نام رایگان می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.