بر اثر حملات هوایی جنگنده‌های متجاوز سعودی به استان حجه در شمال غرب یمن یک غیر نظامی شهید و یک تن دیگر زخمی شد.

دو شهید و زخمی در حملات جنگنده‌های متجاوز سعودی به حجه یمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اثر حملات هوایی جنگنده‌های متجاوز سعودی به استان حجه در شمال غرب یمن یک غیر نظامی شهید و یک تن دیگر زخمی شد.

یک منبع محلی در استان حجه روز دوشنبه اعلام کرد جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی یک خودرو را در بزرگراهی در شهر عبس هدف قرار دادند که به شهادت یکی از سرنشینان خودرو و زخمی شدن یک تن دیگر منجر شد.

جنگنده‌های متجاوز سعودی روز دوشنبه همچنین دو بار منطقه آل عمار در شهرستان الصفراء در استان حجه را بمباران و یک حلقه چاه آب را تخریب کردند. شهر مرزی رازح در مجاورت مرز‌های یمن و عربستان نیز روز دوشنبه هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای نظامیان سعودی قرار گرفت.

نیرو‌های جنبش انصار الله نیز مواضع و مراکز استقرار نظامیان سعودی را در مناطق مرزی جیزان، نجران و عسیر در جنوب غرب عربستان هدف قرار دادند و تلفات و خسارت‌هایی به آن‌ها وارد کردند.

نیرو‌های مشترک یمنی نقاط تجمع نظامیان ارتش سعودی را در پایگاه الصلة در استان جنوبی نجران با موشک کاتیوشا هدف قرار دادند. براثر این حملات شماری از این نظامیان کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/

حمله موشکی نیرو‌های یمنی به مواضع نظامیان سعودی در نجران

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار