امام جمعه شهرستان کارون در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی، این رهبر کبر انقلاب اسلامی را اسوه مجاهدت و تقوا برای ملت ایران دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، حجت الاسلام و المسلمین جاسم خضیراوی، امام جمعه شهرستان کارون در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی( ره) که با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، سردار خادم سید الشهداء، فرمانده قرارگاه کربلا، علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی استاندار، معصومه خنفری، فرماندار شهرستان کارون و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در مصلی امام علی(ع) این شهرستان کارون برگزار شد، بیان داشت: امام خمینی (ره) با حرکت عظیم خود نسل های مومنی را از سلطه استکبار جهانی آزاد کرد و از برکت انقلاب اسلامی نسل های مختلف ملت با هویت اسلامی و مذهبی خود آشنا شدند.

امام خمینی(ره)اسوه مجاهدت و تقوا برای ملت ایران است

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در زمانی به پیروزی رسید که برخی دین را عاملی در مقابل سیاست می دانستند اظهار کرد: امام خمینی (ره) اسوه مجاهدت و تقوا برای زندگی آحاد ملت شریف ایران است.

امام خمینی(ره)اسوه مجاهدت و تقوا برای ملت ایران است

حجت الاسلام و المسلمین خضیراوی، انقلاب اسلامی را یک نعمت بزرگ الهی برشمرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) سرمنشاء و الگوی حرکت های ضد استکباری منطقه و جهان شده است.

امام خمینی(ره)اسوه مجاهدت و تقوا برای ملت ایران است

حجت الاسلام و المسلمین خضیراوی آشنایی با اندیشه ها و زندگی سراسر معنویت امام خمینی(ره) را برای نسل جوان بسیار ضروری دانست و افزود: آرمان های والای امام خمینی(ره) همچون روز قدس باید همیشه مورد توجه مسئولان و آحاد ملت قرار گیرد.

امام خمینی(ره)اسوه مجاهدت و تقوا برای ملت ایران است

انتهای پیام/گ

امام خمینی(ره) الگوی حرکت ضداستکباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.