فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: حضرت امام(ره) روح عزت را به مسلمانان داد و روحیه خود باوری را در ملت بزرگ ایران احیاء کرد.

امام خمینی(ره) روحیه خود باوری را در ملت بزرگ ایران احیاء کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سیدجواد حسینی،فرمانده سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)سبب بروز تحولات و دگرگونی‌های عظیم در جهان اسلام شد.

وی به شخصیت حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام(ره) عزت و آبرو برای انقلاب اسلامی ایران به ارمغان آورد و عامل بیداری تمام مسلمانان در سراسر جهان شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار افزود: افکار و اندیشه‌های حضرت امام(ره) زنده است و صاحبان اندیشه امروز از امام راحل باید درس بگیرند.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) با حکومت زورگویان و ظالمان مبارزه کرد و در مقابل آنها ایستاد و این ایستادگی به واسطه ایمان و با اتکاء به خداوند میسر شد.

حسینی تصریح کرد: امام راحل یک رهبر کاملاً عقیدتی بود و دایره رحمت این امام راحل در محور اخلاق بوده که دنیا شیفته اخلاق امام(ره) شد.

وی حضرت امام خمینی (ره) را رهبری بی‌ادعا دانست و گفت: موقعیت و جاذبه امام(ره) در میان مردم به ویژه توجه به قشر محروم و مستضعف ستودنی است و امام راحل عاشقانه و تمام وقت در خدمت انقلاب اسلامی و محرومان بود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در ادامه به ویژگی‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: خوش اخلاقی و اخلاق سیاسی، توجه به محرومان، ایجاد وحدت و توکل به خدا از جمله ویژگی‌های رهبر فرزانه انقلاب بوده است.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) خود را برای خدا تربیت کرده بود و بنده خالص خدا شده بود و هر چه را که تشخیص می‌داد و در آن رضایت الهی بود آن را انجام می‌داد.

حسینی در پایان گفت: حضرت امام(ره) روح عزت را به مسلمانان داد و روحیه خود باوری را در ملت بزرگ ایران احیاء کرد.

انتهای پیام/خ

 احیاء روحیه خود باوری در ملت بزرگ ایران توسط امام خمینی(ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.