نماینده مردم مشهددر مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی یک اسطوره بود وبا تکیه به مردم انقلاب کرد واکنون عده‌ای بدنبال تحریف خط و مشی امام می‌باشند و تنها راه نجات ما الگو گیری از جریان فکری و الهی حضرت امام (ره) است.

برخی روشنفکران همراه با دشمن به دنبال تحریف امام خمینی (ره) هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  حجت الاسلام نصراله پژمان فر در مراسم بزرگداشت ۲۹ سالگرد ارتحال امام خمینی ره در تربت جام افزود: امام با پشتوانه مردم تهدیدات دشمن را تبدیل به فرصت کرد وامروز احساس مسئولیت کردن در مقابل دستاورد‌های انقلاب مهمترین پشتوانه برای کشور است و حل مسائل کشور در سیاست تنش زدایی نیست بلکه در تحریم زدایی است.

وی گفت مسئولان اجرایی باید در رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و تنش‌ها تلاش کنند، چون بیکاری درکشور تبدیل به خوره شده است.

نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی افزود: راه حل مسائل کشور با تکیه برخودمان صورت میگیرد و دشمنان دست بردار از نظام اسلامی نیستند و بدنبال ایجاد اختلاف و چند دستگی هستند تا اهداف خود را تعقیب کنند و به بهانه‌های مختلف بدنبال ایجاد شکاف هستند.

حجت الاسلام پژمان فر افزود:  حضرت امام بین مسلمانان هیچ تفاوتی قائل نبود و وحدت را بعنوان یک تاکتیک و حل مشکلات نمی‌دانست بلکه امام بعنوان یک راهبرد و مسئله اساسی به این موضوع نگاه می‌کرد و وحدت واقعی را در جامعه شکل داد.

وی با اشاره به سالگرد قیام خونین۱۵ خرداد گفت: حضرت امام در مقابل دوجریان غرب و شرق با پشتوانه مردم ولایی ایستاد و مسیر گفتمان را برای بشر ترسیم کرد که بشریت را از گمراهی نجات داد که آثار و برکات آن مشهود است.

حجت الاسلام پژمان فر افزود: امروز در تمام دنیا به بذکت خون شهدا و تلاش و ایثارگری‌ها گفتمان امام مخاطبین بسیاری را در دنیا جذب کرده است که دشمن با تبلیغات گوناگون بدنبال جریان اسلام هراسی است.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی نگران موج اسلام خواهی است و برای نجات خود صف آرایی می‌کند و تحریم‌ها را تحمیل کرده است و انقلاب اسلامی باتکیه بر مردم بزرگترین تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کرده است.

انتهای پیام //ز. ج.


برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.