ارتش پاکستان طی بیانیه ای با اعلام خنثی شدن حمله تروریستی به خاک کشورش از خاک افغانستان، هدف از این حمله را مشکل آفرینی عملیات حصارکشی در نوار مرزی پاکستان با افغانستان عنوان کرد.

افزایش تنش های مرزی میان افغانستان و پاکستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش پاکستان طی بیانیه ای با اعلام خنثی شدن حمله تروریستی به خاک کشورش از خاک افغانستان، هدف از این حمله را مشکل آفرینی عملیات حصارکشی در نوار مرزی پاکستان با افغانستان عنوان کرد.

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه خود اعلام کرد: نیروهای مرزی این کشور با واکنش سریع به حمله تروریست ها از خاک افغانستان به مواضع مرزی پاکستان در منطقه قبیله ای 'باجور' و ایالت بلوچستان، این حمله را خنثی کرده و به کشتن شش مهاجم و دفع توطئه آنان موفق شدند.

بر اساس بیانیه ارتش پاکستان، تهاجم تروریست ها از خاک افغانستان به بخش های مرزی پاکستان با واکنش مرزبانان این کشور نافرجام ماند.

ارتش پاکستان اعلام کرد: هدف از این حمله تروریستی مشکل آفرینی در عملیات حصارکشی پاکستان در نوار مرزی با افغانستان است، ولی پاکستان این روند را با قدرت ادامه می دهد.

پاکستان سال گذشته اعلام کرد که از تشدید حملات گروه‌های تروریستی از آن سوی مرزها (افغانستان) به داخل این کشور نگران است و عزم خود را برای ساخت حصار مرزی در سراسر خط «دیورند» (نوار مرزی پاکستان و افغانستان) به طول دو هزار و 500 کیلومتر جزم کرده است اما این اقدام با مخالفت دولت افغانستان مواجه گردید.

این خط فرضی در سال 1893 میلادی و دوران استعمار انگلیسی‌ها ترسیم شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار