اردكانى گفت: با هدف خدمت رسانى سريع به زائران مرکز فرماندهی ارتباطات سیار اورژانس در حرم امام (ره) مستقر شده است.

انتقال 7 نفر از مراجعان حرم مطهر به مراکز درمانی/ مراجعان به بیمارستان‌های هفت‌تیر، ولیعصر و فیروزآبادی منتقل شدند/ استقرار مرکز فرماندهی ارتباطات سیار اورژانس در اطراف حرم با هدف هماهنگی بیشتر مأموریت‌های اورژانساردکانی رئیس اداره ارتباطات اورژانس مستقر در حرم مطهر امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: به منظور هماهنگی بیشتر بین آمبولانس‌ها جهت انجام مأموریت‌های احتمالی در اطراف حرم امام خمینی، ستاد  ارتباطات اورژانس جهت فرماندهی راهبری و عملیات حرکت‌های آمبولانس در حرم مطهر مستقر شده است.

وی ادامه داد: هدایت و راهبری آمبولانس‌ها و استفاده بهینه از ناوگان عملیاتی یکی از اهداف اصلی استقرار مرکز ارتباطات سیار اورژانس است و تا این لحظه 993 نفر به اورژانس مستقر در اطراف حرم مطهر مراجعه کرده‌اند.

اردکانی گفت: تا به این لحظه تعداد 7 نفر از مراجعان به بیمارستان‌های  ولیعصر، هفت‌تیر و فیروزآبادی جهت ادامه درمان منتقل شده‌اند.

وی یادآور شد: عوامل اورژانس کشور از ساعت 12 روز 13 خرداد ماه در اطراف حرم مطهر برای خدمت‌رسانی بیشتر به زائران امام راحل (ره) مستقر شده‌اند و تا حضور آخرین زائر در حرم مطهر حضور دارند.

انتهای پیام/

خدمات اورژانس کشور در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار