بانوی اول آمریکا در نشست گروه ۷ در کبک و همچنین در سفر دونالد ترامپ به سنگاپور، رئیس‌جمهور آمریکا را همراهی نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «استفانی گریشام»، مدیر ارتباطات بانوی اول آمریکا اعلام کرد: «ملانیا ترامپ»، همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار نیست در نشست گروه 7 در اواخر این هفته و همچنین در نشست دونالد ترامپ و «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی در سنگاپور شرکت کند.

وی در ادامه افزود: ملانیا ترامپ در هیچ کدام از این دو نشست دونالد ترامپ را همراهی نخواهد کرد.

این درحالی است که ملانیا ترامپ سال گذشته میلادی در نشست گروه 7 که در ایتالیا برگزار شده بود، شرکت کرد. قرار است سران کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، انگلیس، ایتالیا، ژاپن و اتحادیه اروپا روزهای جمعه و شنبه هفته آینده در نشست گروه 7 در استان کبک در کانادا حضور به هم رسانند. پس از آن دونالد ترامپ قرار است برای حضور در نشست 12 ژوئن با کیم جونگ اون به سنگاپور سفر کند.

بانوی اول آمریکا از 19 مه تاکنون –یعنی روزی که از بیمارستان مرخص شد و به کاخ سفید بازگشت-- در انظار عمومی حاضر نشده است. وی 5 روز پیش از آن برای جراحی کلیه در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته بود و سپس مرخص شد. به دنبال آن دونالد ترامپ بارها تأکید کرد که این جراحی موفقیت آمیز بوده و حال جسمانی ملانیا خوب است. این در حالی است که ملانیا از چند روز پیش از این جراحی در انظار عمومی دیده نشده است و او حتی در سفر دونالد ترامپ به «کمپ دیوید» هم رئیس جمهور آمریکا را همراهی نکرد.

کاخ سفید و دفتر بانوی اول آمریکا هیچ توضیحی برای این غیبت طولانی ملانیا ارائه نکرده اند؛ اما خود ملانیا هفته گذشته از رسانه ها به دلیل شایعه پراکنی درباره سلامتی اش انتقاد کرد و در حساب توییتر خود نوشت: «می بینم که رسانه ها سخت کار می کنند که بفهند من کجا هستم و چه کار می کنم. راحت باشید. من اینجا در کاخ سفید در کنار خانواده ام هستم، احساس خوبی دارم و برای کودکان و مردم آمریکا سخت کار می کنم.»

انتهای پیام/

غیبت ملانیا ترامپ در نشست با کیم جونگ اون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار