نماینده مقاومت اسلامى فلسطین گفت:ملت فلسطین با زبان صلح فقط در صدد رسیدن به حق خود بود، اما پاسخ رژیم صهیونیستى کشت و کشتار فلسطینی‌ها بوده لست.

کشت و کشتار تنها زبان رژیم صهیونیستی است/به گزارش خبرنگاره حوزه سیاست خارجه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خالد قدومى نماینده مقاومت اسلامى فلسطین در گردهمایى فعالان حامى فلسطین (بازگشت به قدس) اظهار کرد: صحبت از راهپیمایى‌های بازگشت است و بازگشت به قدس؛ ملت فلسطین با زبان صلح فقط در صدد رسیدن به حق خود بود، اما پاسخ رژیم صهیونیستى کشت و کشتار فلسطینی‌ها بوده است.

وى با اشاره به شهادت رازان شهید ٢١ ساله و امدادگر فلسطینی که دو روز گذشته در بمباران‌های اسرائیل به شهادت رسید، گفت: این تنها زبان رژیم صهیونیستى یعنی همان زبان کشت و کشتار است. خون این شهدا لعنتى خواهد بود به کسانى که در کنار رژیم صهیونیستی و در مقابل مردم فلسطین قرار گرفته اند.

خالد قدومى گفت: امروز در تاریخ دیپلماسى به برکت خون شهیدان مسئولیت بزرگى براى جهانیان است؛ دیدیم که نیکى هیلى چگونه براى متهم کردن مقاوت فلسطین هیچ همراهى پیدا نکرد.

وى اظهار داشت: این سنت الهى است که هر چه ظلم بزرگ‌تر باشد خداوند آن را شدیدتر خواهد کوبید؛ امیدواریم خون شهیدانى همچون رازان دامن رژیم صهیونیستى و یارانش را بگیرد.

نماینده مقاوت فلسطین گفت: جوانانى که با آغوش باز به سمت گلوله‌هاى صهیونیستى می‌روند، مثل همان صحبت امام خمینى (ره) که می گفتند "ما مى توانیم" در صدد نابودى رژیم صهیونیستى هستند. ان شاء الله در جمعه آخر ماه رمضان ما شاهد فعالیت‌هاى گوناگونى در فلسطین و مخصوصا غزه  براى برچیدن رژیم صهیونیستى خواهیم بود.

وى با بیان اینکه امسال روز قدس با هفتادمین سالگرد تشکیل رژیم اشغالگر همزمان شده است، گفت: پیام آخرى که مردم فلسطین می‌خواهد به جهانیان مخابره کند این است اگر بدانیم این راهپمایى‌ها مسیر ما را روشن می‌کند  و راه را ادامه خواهیم داد. اگر دشمن جواب راهپیمایى ما را با کشت و کشتار جواب بدهد ما نیز با موشک پاسخ آن‌ها را خواهیم داد.

قدومى در پايان گفت: مژده مى‌دهم كه نابودى اسرائیل نزديك است؛ همانگونه كه رهبر معظم انقلاب اسلامى ايران فرمودند پايان عمر اسرائیل نزديك است. امروز كمتر از يك ميليون نفر صهيونيست در سرزمين‌هاى اشغالى ساكن هستند و اين نشان دهنده مهاجرت مردم اسرائيل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
هردوهیچ غلطی نمی توانند بکننداین دوکشورخداشاهدپودرخواهندشدمامی دانیم نابودهستندانشاالله به یاری خدا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
جواب زبان اسراییل فقط موشک است.فقط موشک.
اسراییل انقدر جنایتکار است که در مقابل ایران عددی نیست و برای نابودی ایران گروههای تروریستی را طراحی و ساخته و پرداخته میکند.
به اسراییل نباید فرصت داد.به برکت موشک ها سفره اسراییل را جمعه خواهیم کرد.
آخرین اخبار