مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان گفت:واگذاری تلفن خانگی به ۲۵۱ روستای محروم شهرستان‌های شرقی استان آغاز شد.

آغازواگذاری تلفن ثابت به 250خانوار روستایی شرق استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانمدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ازافتتاح و بهره برداری از پروژه تامین اینترنت پرسرعت در ۶۲۳ روستا و شروع واگذاری تلفن خانگی به ۲۵۱ روستای محروم شهرستان‌های شرقی استان پهناور کرمان خبر داد.

 الهامی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در آئین بهره برداری از پروژه‌های اینترنت پرسرعت و تلفن خانگی روستا‌های استان گفت:طبیعتا کاهش شکاف دیجیتالی در استان پهناور کرمان با چنین پوشش جمعیتی پراکنده بسیار هزینه بر و زمان بر است.

وی افزود: تامین حداکثری مطالبات مردمی و ایجاد بستر‌های لازم به منظور دسترسی آسان عموم مردم به ویژه اهالی روستا‌های محروم را به خدمات دولت الکترونیکی از قبیل: آموزش در بخش‌های کشاورزی، پزشکی و دانشگاهی و خدمات بانکداری الکترونیکی ماموریت اصلی و جدی اداره کل ارتباطات استان و واحد‌ها و اپراتور‌های تابعه است.

الهامی از همه مردم و دستگاه‌های استان خواست تا با ورود موثر و استفاده به جا از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و فضای مجازی در توسعه کارآفرینی و تزریق نشاط عمومی در جامعه پیشتاز باشند.

انتهای پیام/ح

آغاز واگذاری تلفن ثابت در روستاهای محروم شرق استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.