با پایان مسابقات روز دوم از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی ایران با یک پله سقوط در رده یازدهم ایستاد.

نتایج کامل روز دوم از هفته دوم /سقوط یک پله‌ای ایران در جدولبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ با برگزاری ۸ مسابقه در چهار گروه پیگیری شد.

در برزیل و جایی که چهار تیم برزیل، ژاپن، کره جنوبی و آمریکا قرار دارند، ابتدا 2 تیم برزیل و ژاپن به مصاف هم رفتند که تیم برزیل موفق شد با حساب ۳ بر صفر در این مسابقه به پیروزی دست پیدا کند. تیم ملی والیبال امریکا نیز در نتیجه‌ای مشابه توانست تیم ملی والیبال کره جنوبی را شکست دهد.

در بلغارستان نیز 2 مسابقه برگزار شد. تیم ملی والیبال بلغارستان مقابل تیم ملی استرالیا با حساب ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد. دیگر مسابقه این گروه دو تیم روسیه و صربستان با هم دیدار کردند. دیداری که ۵ ست به طول انجامید و روسیه در پایان با حساب ۲ بر ۳ بازنده این مسابقه شد.

در کشور لهستان تیم چین با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم ملی لهستان تن به شکست داد و تیم فرانسه با همین نتیجه موفق به شکست دادن آلمان شد.

در کشور آرژانتین و جایی که تیم ملی کشورمان با تیم‌های ایتالیا، کانادا و آرژانتین هم گروه است نیز 2 مسابقه برگزار شد. ایتالیا مقابل ایران به برتری ۳ بر صفر رسید و کانادا نیز موفق شد ۳ بر یک به پیروزی مقابل آرژانتین دست پیدا کند.

**نتایج کامل روز دوم از هفته دوم:

آرژانتین یک – کانادا ۳

ایتالیا ۳ – ایران صفر

بلغارستان صفر – استرالیا ۳

فرانسه ۳ – آلمان صفر

آمریکا ۳ – کره جنوبی صفر

روسیه ۲ – صربستان ۳

لهستان ۳ – چین صفر

برزیل ۳ – ژاپن صفر

در پایان این روز از مسابقات تیم‌های لهستان، امریکا و برزیل در رده اول تا سوم جدول رده بندی ایستادند و تیم ملی والیبال ایران که پیش از این در رده دهم قرارداشت، بعد از شکست مقابل ایتالیا یک پله سقوط کرد و در رده یازدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/

در روز دوم هفته دوم لیگ ملت‌ها چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار