مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو از استقبال چشمگير مسافران در اولين جمعه سرويس دهی در خط 5 متروی تهران پس از پايان فاز اول بهسازی خبر داد.

تعداد مسافران جمعه های خط ۵ مترو رکورد شکستبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: در اولین جمعه بعد از پایان بهسازی خط 5 مترو (تهران - گلشهر) شاهد استقبال بالای شهروندان و مسافران محترم از این خط بودیم.

وی با اشاره به اینكه از فروردین ماه 1396 به دلیل انجام عملیات بهسازی، خط 5 متروی تهران و حومه جمعه‌ها پذیرش مسافر نداشت افزود: روز جمعه (4 خردادماه 97) با اتمام فاز یک عملیات بهسازی، سرویس دهی به مسافران این خط در روزهای جمعه از سر گرفته شد و در اولین هفته شاهد جابجایی 39 هزار 427 مسافر در این خط بودیم.

وی تصریح كرد: ایستگاه صادقیه با جابجایی 16 هزار 519 مسافر در این روز، بیشترین آمار جابجایی در خط 5 متروی تهران را كسب كرد.

نوبخت همچنین افزود: در این روز 6 هزار 988 مسافر نیز از ایستگاه گلشهر به مقصد صادقیه از خط 5 متروی تهران و حومه استفاده نمودند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان كرد: خط 5 مترو تهران و حومه، جمعه ها از ساعت 9 تا 21 و 30 دقیقه با فاصله حرکت هر 15 دقیقه یک قطار فعال است.

گفتنی است؛ مجموع اقدامات این شرکت در بهسازی خط 5 سبب افزایش کیفیت خدمات، روان شدن مسیر حرکت قطارها و آسایش بیشتر مسافران شده است.

انتهای پیام/

 

رکورد شكنی سفر در اولين جمعه سرويس دهی در خط 5 متروی تهران

برچسب ها: مترو ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
البته تهران گلشهر راه آهنه نه مترو چون قطاراش تو تونل مترو جا نميشن
آخرین اخبار