توجه به توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار آذربایجان غربی

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از توجه، برنامه ریزی و گسترش ورزش به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: رسیدگی و فعال‌تر شدن ورزش‌های محلات بخصوص در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین از اولویت برنامه‌های ورزش و جوانان استان خواهد بود.

وی ادامه داد: به تمام ادارات شهرستانی و هیات ها، توجه ویژه به ورزش در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر‌ها را ابلاغ کرده ایم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود : ادارات شهرستانی و هیات‌ها وظیفه دارند، برنامه ریزی‌های لازم برای توسعه ورزش در مناطق حاشیه شهر‌ها و همچنین مناطق کم برخوردار را انجام دهند ضمن اینکه برای فعال کردن ورزش‌های ساحلی در آذربایجان غربی به عنوان یکی از استان‌های ساحلی کشور برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همچنین افزود: احداث "پارک گام" بطول ۳ تا ۵ کیلومتر در همه شهر‌ها و فعال‌تر شدن ورزش همگانی در پارک‌ها از دیگر برنامه‌های در حال انجام در استان است.

محمدحسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هم در این باره گفت: تمام برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری کارگاه‌های تخصصی در شهرستان‌های دیگر استان را به عنوان توسعه برنامه‌های معاونت جوان در کل استان در فصل تابستان مدنظر قرار داده ایم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین برگزاری مشترک جشنواره رویش با همکاری ورزش و جوانان استان و بنیاد نخبگان، برگزاری جشنواره اوقات فراغت و برگزاری جشنواره‌های ازدواج و دهه کرامت از دیگر برنامه هاییست که با محوریت توجه به مناطق کم برخوردار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

توجه به توسعه ورزش و برنامه های فرهنگی در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.