انهدام خودروهای مزدوران سعودی در ساحل غربی یمن + فیلم

نیرو‌های یمنی با بیرون راندن مزدوران سعودی از مناطقی در ساحل غربی، خودرو‌های نظامی آنان را به آتش کشیدند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیرو‌های یمنی با بیرون راندن مزدوران سعودی از مناطقی در ساحل غربی، خودرو‌های نظامی آنان را به آتش کشیدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، بالگرد‌های آپاچی در آسمان و خودرو‌های نظامی و زرهی پیشرفته در زمین و در کنار آنها شماری از مزدوران سعودی می‌کوشند تا به جبهه ساحل غربی نفوذ کنند.

اما رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یکی از خودرو‌های زرهی را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند و در اثر آن شماری از افراد حاضر در آن به هلاکت رسیدند.

در سمتی دیگر و در حالی که مزدوران در تلاش برای پیشروی بودند، با آتش رزمندگان یمنی روبه‌رو شدند که باعث ایجاد وحشت و سردرگمی در صف آنان شد. در نهایت، مزدوران با وجود نیرو‌ها و تجهیزات بسیار پا به فرار گذاشتند.

در رویارویی‌های دیگری که به بیرون راندن مزدوران از منطقه و وارد آمدن خسارت سنگین مادی و جانی به آنان انجامید، خودروی نظامی دیگری نیز از کار انداخته و به آتش کشیده شد.

یکی از نیرو‌های یمنی گفت: «امروز این دو خودروی نظامی را به آتش کشیدیم و به آمریکا و اسرائیل و آل سعود و همه همراهانشان می‌گوییم که همه ناو‌ها و بنادر و نیروهایتان در دریا‌ها از اسلحه هایمان در امان نخواهند بود.»

ستاد تبلیغات جنگ یمن، همچنین تصاویری از جسد یکی از کشته‌های مزدوران را منتشر کرد. عملیات مقتدرانه‌تر نیرو‌های یمنی با
دو چندان شدن خسارات مزدوران و متجاوزانی که به ساحل غربی یمن آمده اند، همراه شده است.

انتهای پیام/
 

به آتش کشیدن خودروهای نظامیان آل سعود در یمن + فیلم

 

برچسب ها: دانلود فیلم ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار