معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: در شب‌های قدر ۹ هزار خادم آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) هستند.

۹۰۰۰ خادم برای ارائه خدمت در لیالی قدرآماده هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  سیدخلیل منبتی افزود: در این ایام همه خدام دسته بندی شده و هر یک مسئولیتی را برعهده دارند، نظم‌دهی، تعیین مسیر تردد و باز نگه داشتن آن‌ها، ارائه خدمات رفاهی و نظافتی، مفروش کردن سطوح اماکن متبرکه، توزیع آب معدنی و توزیع کتب انوار از فعالیت‌هایی است که در این ایام توسط خدام بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی خدام به منظور زیارتی آرام برای زائران و مجاوران گفت: برای برگزاری هر چه بهتر مراسم لیالی قدر، 500 هزار کتاب ادعیه مخصوص این شب‌ها آماده شده و در 35 جایگاه مخصوص که طراحی و اجرای آن از قبل پیش بینی شده بین زائران و مجاوران توزیع می‌شود.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی افزود: همکاران ما در قسمت گلاب پاشی و عودسوزی به طور ویژه در این شب‌ها فعالیت خواهند داشت، به طوری که در تمامی صحن‌ها و ورودی رواق‌ها و حتی ورودی‌های حرم مطهر رضوی حضور دارند.

منبتی گفت: مسیر‌های تردد زائران در حرم مطهر رضوی پیش‌بینی شده است که خدام بسیاری وظیفه راهنمایی زائران و باز نگه داشتن این مسیر‌ها را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این مراسم باشکوه فراهم شده است، افزود: پیش‌بینی توزیع کافی آب معدنی در تمامی ورودی‌های حرم مطهر رضوی شده است، همچنین چندین تیم برای ارائه پلاستیک کفش پیش از ورود به حرم مطهر رضوی مستقر خواهند شد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

آمادگی خادم برای ارائه خدمت در لیالی قدردر حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار