گردهمایی بین‌المللی سالانه بیوفوتونیک در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  احمدی رئیس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی دانشگاه تبریز گفت: اولین گردهمایی بین‌المللی با موضوع بیوفوتونیک را در سطح بین‌المللی در پنج محور و با تاکید بر اهمیت علم بیوفوتونیک، کاربرد‌ها و تازه‌های بیوفوتونیک در دانشگاه تبریز برگزار می‌کند.

وی افزود: پژوهشکده فیزیک کاربردی در نظر دارد در راستای برگزاری گردهمایی‌های بین‌المللی سالانه، امسال اولین گردهمایی بین‌المللی با موضوع بیوفوتونیک را در سطح بین‌المللی و با تاکید بر اهمیت علم، کاربرد‌ها و تازه‌های بیوفوتونیک برگزار کند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه ثبت‌نام و تاریخ ارسال چکیده مقالات به این گردهمایی افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام با اسکان ۸ تیر، بدون اسکان ۱۲ تیر و آخرین مهلت ارسال چکیده یک صفحه‌ای نیز ۱۰ تیر سال‌جاری است.

رئیس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی دانشگاه تبریز زمان برگزاری اولین گردهمایی بین‌المللی با موضوع بیوفوتونیک را ۲۰ و ۲۱ تیر ۱۳۹۷ اعلام کرد و یادآور شد: این گردهمایی بین‌المللی در پنج محور اصلی حسگر‌های زیستی، تصویربرداری زیستی، تکنیک‌های نوین بیوفوتونیک، نورو فوتونیک و نانو بیوفوتونیک برگزار خواهد شد.

احمدی با اشاره به ضرورت برپایی چنین گردهمایی در سطح بین‌المللی خاطرنشان کرد: این گردهمایی اولین گردهمایی در حوزه علم نوپای بیوفوتونیک در پژوهشکده است و هدف از آن فراهم‌آوردن محیطی مناسب برای اساتید، دانش پژوهان و دانشجویان به منظور گفتگو و تبادل نظر در زمینه تازه‌های علم بیوفوتونیک است.

رئیس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی دانشگاه تبریز اضافه کرد: این گردهمایی فرصت مناسبی برای محققان و علاقمندان به ویژه دانش‌پژوهان جوان و دانشجویان است که با شرکت در آن از سخنرانی‌های متخصصان برجسته خارجی و داخلی در این زمینه بهره برده و به بحث و تبادل نظر بپردازند.

به گفته وی همچنین به منظور فراهم‌کردن فرصتی برای معرفی کار‌های پژوهشی جدید و ارائه نتایج و یافته‌های پژوهشی تعدادی مقاله جهت ارائه صرفاً به صورت پوستر پذیرفته خواهد شد و علاقمندان می‌توانند تازه‌ترین یافته‌های خود را در قالب چکیده یک صفحه‌ای ارسال کنند.

احمدی تاکید کرد: بعد از انجام مراحل داوری، بهترین چکیده مقالات ارسال شده، جهت ارائه پذیرش خواهند شد. از کلیه محققان و علاقمندان جهت شرکت در این گردهمایی دعوت به عمل می‌آید.

وی همچنین با تاکید بر اینکه چکیده‌نامه گردهمایی توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، ISC نمایه‌سازی خواهد شد، گفت: به‌دلیل حضور مهمانان خارجی در تیم داوری پوستر‌های ارائه شده، ارسال چکیده به زبان انگلیسی و همین طور تهیه پوستر به زبان انگلیسی از ارجحیت برخوردار است.

این مقام مسوول بیان داشت: محدودیتی در تعداد چکیده‌های ارسالی توسط هر شرکت‌کننده وجود ندارد و به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، شرکت و ثبت‌نام در این گردهمایی می‌توانند به نشانی اینترنتی http://riapa.tabrizu.ac.ir/fa مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، دانشگاه تبریز دومین دانشگاه از نظر قدمت و بزرگ‌ترین و جامعه‌ترین دانشگاه شمال‌غرب کشور است که دارای بیش از ۲۰ دانشکده، چندین دانشکده اقماری، پردیس بین‌المللی، ۱۰ پژوهشکده و قطب علمی، بیش از ۲۴ هزار دانشجو و بالغ بر ۸۰۰ عضو هیات علمی است. 

انتهای پیام/ش

دانشگاه تبریز دومین دانشگاه از نظر قدمت و بزرگ‌ترین و جامعه‌ترین دانشگاه شمال‌غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار