رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در بیست نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر از استان‌های تهران، قم، البرز، سمنان و شهرستان کاشان در حال اعزام به حرم مطهر امام خمینی(ره) هستند و همچنین تعدادی از آن‌ها در آنجا مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۵۵۷ پست امداد و نجات هلال احمر در حالت آماده باش هستند، افزود: پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری نیز در سطح کشور در حالت آماده باش ویژه قرار دارند. همچنین توان عملیاتی استان‌های البرز، قزوین، قم و مازندران افزایش یافته است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تیم‌های امداد و نجات هوایی استان‌های تهران و البرز در روز سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حالت آماده‌ باش هستند، گفت: همچنین تیم‌های واکنش سریع در سطح کشور آماده خدمت رسانی هستند.

سلیمی با اشاره به حضور ۸۸۳ نیروی عملیاتی و امدادی هلال احمر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، تصریح کرد: همچنین در این مراسم از ۸۰ دستگاه خودرو عملیاتی، ۳۶ دستگاه آمبولانس و ۴۴ دستگاه از سایر خودرو‌های عملیاتی برای خدمت رسانی به زائران استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار