سجاد هاشمی در مسابقات کارگران جهان در فرانسه به ۲ مدال طلا دست یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  سجاد هاشمی دونده سرعتی تبریزی در مسابقات جهانی کارگران که در کشور فرانسه برگزار شد در ماده ۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر به مدال طلا دست یافت.

ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، طی پیامی کسب مدال طلای مسابقات جهانی کارگران را به سجاد هاشمی دونده تبریزی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: مهمترین رسالت ورزشکاران ملی ترویج فرهنگ پهلوانی، صلح، همدلی و همبستگی در بین جوانان و عموم مردم است که رشته ورزشی دو به عنوان مادر ورزش‌ها و ورزشکاران این رشته همواره به این مهم عامل بوده‌اند.

دوندگان صاحب نام جهان فارغ از هر زبان، ملیت و نژادی به عنوان نماینده کارگران ورزشکار جهان با حضور در تورنمنت بین‌المللی مسابقات کارگران جهان، به رقابت پرداخته و پیام همبستگی ملل موحد جهان را به گوش همگان رسانیدند.

سجاد هاشمی دونده تیزپای آذربایجان و شهر تبریز با حضور در این رقابت‌ها و کسب مقام اول مسابقات در دو ماده ۱۰۰ و ۴۰۰ متر، بار دیگر جایگاه ورزش کشور و استان را در بین تیم‌های حاضر در مسابقات تثبیت کرد.

جای آن است که ضمن تبریک این عنوان شایسته، از وی تشکر کرده و از خداوند متعال موفقیت و پیروزی وی در همه ابعاد زندگی‌اش را بخواهم. 

 

انتهای پیام/ش

ترویج فرهنگ پهلوانی، صلح، همدلی و همبستگی در بین جوانان

برچسب ها: دوومیدانی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.