مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ثبت نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی از 19 خرداد آغاز می شود.

احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با تاکید بر ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی 98 -97  افزود: ثبت نام در دوره تحصیلی ابتدایی از 19 خردادماه 97 آغاز می شود و ثبت نام از دانش آموزان میان پایه بدون حضور اولیای دانش آموزان در فرصت مقرر به عمل می آید .

وی افزود: در سایه تعامل و همکاری اولیاء و مدیریت خوب مسئولین نواحی و مناطق استان و نیز مدیران مدارس می توانیم ثبت نامی بدون مشکل داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: می توانیم با برنامه ریزی های دقیق علمی و آموزشی و تقویت همه جانبه ی مدارس ابتدایی و همچنین با توزیع مناسب جمعیت دانش آموزی در مدارس سطح شهر با توجه به محل سکونت دانش آموزان، حساسیت های ایجاد شده نسبت به برخی از مدارس را حذف کنیم.

ناصری بیان کرد: اولیای دانش آموزان در ابتدا با مراجعه به مدرسه مورد نظر برای تحصیل فرزند خود ، ثبت نام موقت را انجام داده و از آنجا به پایگاه سنجش  سلامت معرفی خواهند شد .

وی با اشاره به اهمیت محدوده جغرافیایی درهنگام ثبت نام گفت: محل زندگی والدین با مدرسه ای که فرزند خود را ثبت نام می کند لحاظ می شود.

وی تصریح کرد: زمان ثبت نام دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
بجای این مشکلات صنعت و اقتصاد شهر اردبیل را بازگو کنید
آخرین اخبار