رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان وبلوچستان از کشف دستمال کاغدی تقلبی و غیر بهداشتی در زاهدان خبر داد.

سرهنگ علی محمدی رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک کارگاه تولید و توزیع دستمال کاغذی با نشان تقلبی در زاهدان فعالیت می‌کند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

علی محمدی  افزود:ماموران در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی عوامل و دست اندرکاران این کارگاه که در شهرک صنعتی زاهدان فعالیت می‌کردند را شناسایی و به صورت نامحسوس اقدمات ان‌ها را مورد بررسی و دریافتند این کارگاه اقدام به تولید و توزیع دستمال کاغدی‌های تقلبی و غیر بهداشتی می‌کند.

این مقام انتظامی بیان داشت:با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این مکان ۱۹۰ هزار جعبه دستمال کاغدی تقلبی به همراه دستگاه‌های بسته بندی به ارزش دو میلیاردو ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی با اشاره به پلمپ واحد صنفی متخلف بیان داشت:در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ علی محمدی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند با تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی سلامت افراد جامعه را به خطر بیندازند برخورد قاطع خواهد کرد و اجازه جولان را به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/ع

دستمال کاغذی تقلبی درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار