حجت الاسلام والمسلمین کلانتری گفت: سند اسلامی کردن دانشگاه‌ها به واحدها ابلاغ می‌شود تا فعالیت‌های دانشگاه با سند هماهنگ باشد.

ابلاغ سند اسلامی دانشگاه ها ب تمامی شعبات دانشگاه های آزاد اسلامیحجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص سند اسلامی شدن دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بحث سند راهبردی فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد از مدت ها پیش تدوین شده است، خوشبختانه مراحل مختلفی را طی  و قرار است این سند به عنوان یک محور حرکت در حوزه فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه باشد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی فرهنگی در سال گذشته دانشگاه آزاد را بر اساس راهبردهای سند اسلامی کردن دانشگاه‌ها تنظیم کردیم به طوری که در سال‌های گذشته این سند رونمایی و به متن آن به همه شعبات دانشگاه‌های آزاد ابلاغ شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: دانشگاه آزاد با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اسلامی کردن دانشگاه‌ها، عزم خود را برای تحقق سند اسلامی کردن دانشگاه‌‌ها به کار گرفته است.

طراحی و اجرای فعالیت‌های دانشگاه آزاد بر اساس  سند اسلامی کردن دانشگاه‌‌ها

کلانتری اضافه کرد: امسال هم تمامی کارهای فرهنگی، آموزشی و غیره دانشگاه آزاد بر مبنای این سند طراحی و اجرا می‌شود و تمامی بخش ها و مراکز دانشگاه آزاد موظف به اجرای این سند در درون دانشگاه ها باید باشند.

وی اضافه کرد: امروز پژوهش و آموزش بدون فرهنگ اسلامی هدف ما نیست، بنابراین جدی گرفتن مسئله فرهنگ باید مورد توجه ویژه بخصوص در دانشگاه ها  قرار گیرد.

وی گفت: دانشگاه ها باید با حضور در صحنه های جهانی، انتظارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برآورده کنند؛ دانشگاه آزاد اسلامی شجره طیبه این انقلاب  است و می‌تواند در این زمینه پیش قدم باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
دانشگاه ازاد خوبه